sunnuntai 22. helmikuuta 2015

terkkuja muuton keskeltä!

Kerkesinkin jo tulla tänään kirjottelemaan kuulumisia muuton keskesltä. Tosiaan eilen muutin vähän isompaan ja paljon halvempaa kämppää. Kun kamat saatiin kannettua niin mulla ei mennyt kun purkamiseen ja kaiken paikallee saamiseen joku 3 tuntia. Eli aika nopee keissi, mut kauheen raskas :-D nyt kiittää kaikki lihakset, ihan ku jossain salilla ois rääkännyt itteään ainakin 4 tuntia. Mitä muuta mä sitten olen tehnyt pakkaamisen ja purkamisen ohella? 
Hypätää viikolla taaksepäin, ystävänpäivään! Sain mieheltä muumikulhon lahjaksi ja levyn suklaata. Kävin itse sitten ostamassa teemaan kuuluvan muumimukin kun se oli alennuksessa. Tai mieshän senkin maksoi maksaessaa velkoja pois että oikeestaa tuntuu etten olis edes ostanut sitä itse :-D
Perjantaina meille  tuli vuos täytee ja mentii leffaan. Käytiin katsomassa toi joka paikassa ja kaikkien hehkuttama Fifty Shades of Grey. En muista koska viimeksi olisin kattonut näin ahdistavan leffan! Ekat 30 minuuttia leffa vaikutti hyvältä ja ihanalta, tiesinhän mä että tässä tulee olemaan paljon seksikohtauksia mutten todellakaan osannut odottaa taikka tiennyt että ne oli sellaisi kuin oli! Musta tää leffa vaan kertoi naisen alentamisesta ja ostamisesta. ite näin leffan niin että se nainen alentu kaikkeen siihen, koska rakasti miestä ja se oli ainut keino olla sen kanssa. Ja tästä olisi vielä lisäosia? Ja tää on maailman luetuin kirja kuulema?? En voi vaan käsittää :-D
Smoothiesta on tullut niiin mun vakkari aamupala!! Ei onneksi yhtään epäterveellistä tai kiellettyä ;-) 
Tästä karva kamusta on pikkuhiljaa alkanut tulemaan mun lenkkeily kaveri. Käydään muutaman kerran viikossa miehen äitin kanssa lenkillä, ja haetaan tämä koira mukaan miehen mummolta. Jotenki tykkään paljon enemmän lenkkeillä seurassa, taikka ihan yksinki koiran kanssa. Oon tosi huono lähtemään lenkille, salille, jumppaa tms ilman kaveria :-D
Eilen löysin mun vintti kamoista jonkun mun vanhan tekemän taulun, ja täälä udessa kodissa törrötti joku naula tosi ikävästi seinästä ja se häiritsi mua, jotenka haha tässä tulos! :-D
... tietystioon myös pakannut ja asunut näitten seassa. 
Sisko tuli eilen käymää helsingistä täälä lahdessa, ja voi vitsi, se toi mulle tupari lahjan! <3

Oisko joku kiinnostunut jonkun näköisestä kämppä postauksesta sitten kun saan kaiken tarvittavan (esim, mulla ei ole täälä ruokapöytää ollenkaan! :-D) tänne ja paikoillen?

3 kommenttia:

  1. Joo, kämppäpostausta vaan kehiin :-)

    VastaaPoista
  2. Juu todellakin uus kämppäpostaus, ne on NIIN mielenkiintosia! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva hei että edes muutama on tämän kannalla sillä mulla on paljon ajatuksia omasta kodista. Katotaan jos vaikka saisin ihan videona tehtyä. En osaa yhtää vaan tuoda sitä videota tähän taikka edes muokata siitä katsomisen arvosen :-D

      Poista

Lukijat