lauantai 14. helmikuuta 2015

Valentine's day.

Ihanaa ystävänpäivää! Mitä teillä on suunnitelmissa? Me miehen kanssa ajateltiin tilata illalla pizzat juoda vähän skumppaa ja sillä aikaa kun mies purkaa mun vaatekaappeja ja ottaa hyllyjä seinältä niin mä pakkailen turhia tavaroita jo pahvilaatikkoon. Ei mitään kummosta, mutta eikö ole pääasia että ainakin yhdessä ollaan? Mulle ainakin on :-) & ainiin, käydään me pikasesti moikkaamassa mun serkkua isille jota nään tyylii kerran 2:teen vuoteen, sillä hän asuu turussa.
Jatketaan vielä tällä ystävänpäivä teemalla kun alotettiinkin ; sain viime viikonloppuna sannalta etukäteen ystävänpäivä lahjan, hitto mulla on ihania ystäviä!
 Oon ollut aina aika vähään tyytyväinen ja taas se huomattiin eilen. Olin niin yhtä hymyä kun hitto mä olen ylpeä kaikista mun abeista ja pienistä wanhoista!
 Sunnuntai aamut on jotenkin niin parhaita. Yleensä silloin teen vähän erikoisempaa aamupalaa. Viime viikon sunnuntaina toimi kinkku paprika munakas, hedelmä smoothieta ja kahvia!
 Käytiin eilen miehen perheen kanssa etukäteen ystävänpäivä aterialla. En tiiä mikä täs on mutta oon nyt tilannut 3kertaa lohta ravintolaista ja on aina ihan yhtä pahaa! :-(
 Taisin nähä viime viikonloppuna saulia pitkästä aikaan. Lähdettiin baariin juomaa muutamat, ihan hauska ilta loppupelissä!
 vähän hemmottelua miehelle!
Mun päiviin ei kuulu mitään erikoista. Kävin keskiviikkona taas soveltuvuuskokeissa ja tulosta odotellaan. Muuttoa valmistellaan, koulua käydään ja kiritään. Ei mitään kummosempaa!

Viettäkää ihana päivä! :-) 

4 kommenttia:

Lukijat