keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

hymyile pelko pois.

[1.] Avokaadoista on tullut ihan mun lemppareita! Ne on sellassia mitä on pakko koko ajan löytyä kaapeista, mutta harmittaa kun onhan noi nyt pirun kalliitakin. :-( [2.] Oi, aurinko on tullut takaisin! [3.] ja sen myötä on päässyt myös nyt lenkkeilemään, pettämättömän pienen kurapukuisen söpiksen kanssa. [4.] Hitsi miten onnelliseks voi tehdä pussillinen ruokaa. Äiti oli ostanut mulle jostain cittarin aleista pussillisen ruokaa, mm noi viinirypäleet. ihana mami <3 

Mun blogi tulee todennäköisesti n. 2viikon ajan vähän hiljaisempi sillä en tiedä mikä huono tuuri mulla näitten puhelimien kanssa on, mutta mun samsungi on nyt huollossa. Sinne se meni ihan saman syyn vuoksi kun iPhonesta luovuin, eli lagaa älyttömästi ja heittää sovelluksista pois koko ajan. Eikä mulla edes mielestäni ole liikaa tavaraa siinä puhelimessa joka vois kuormittaa sitä. Näin vaan tapahtuu aina mulle, tai on nyt tapahtunut näitten kosketusnäyttösten kanssa. Onko muitten kosketusnäyttö puhelimet tehnyt tätä, ja mikä merkki teillä on ollut/on joka tätä tekee? Nyt mulla on käytössä mun vanha iPhone, josta onnistuin ennen samsungin hankkimista näytön rikkomaan. Tässähän on mm, lagaamista, sovelluksista pois hettämistä, ja inhottavin juttu : kamera ei osaa enään tarkentaa. Jonka takia tää blogi tulee olemaan hiljaisempi. Oon nyt tapellut koko illan tän vekottimen kanssa, sillä kerkesin jo aikoinaan poistaa mun iTunes tilin tmstms, niin tässä ei suostu toimimaan wa yms.

En jotenki yhtään tiedä mitä mun pitäis ton koulun suhteen tehdä. Jotenki tuntuu että oon viimeisetki voimat ton kouluun suhteen ittestäni imeny, ettei oo enään kärsivällisyyttä ja voimia käydä tota. Vielä melkeen vuos, kuulostaa aivan kauheen pitkältä ajalta kun koulussa kesken päivää itken jossain vessassa kun en jaksa.. Kyse ei oo siitä etten olis henkisesti valmis kouluun, vaan kokonaan tosta alasta ja meidän luokan pojista. Mä pääsin sinne Nao ryhmää missä pari postausta sitten puhuin, mutta pääsisin alottaa vasta tammikuussa 2016, koska silloin alkaa kasvun ohjaus ja tukeminen, ja ne opet näki parhaaks että alotan siitä, sillä mulla ei ollu kuntoutus puolelta mitään kokemusta, ja kuulema kuntoutuksen ohjaus puoli on noista kahdesta se haastavampi.

Mietittiin opon kanssa, jospa mä voisin tehä jonku työkokeilun esim työkkärin kautta taikka sitten kesällä kesätöinä vanhusten ja tukemisen puolella jolloin mulla olis siitä sitten kokemusta ja jonkunlainen pohja, että voisinko alottaa sitten jo syksyllä. Kaikki on kaiken suhteen vielä ihan auki, ja se stressaa mua älyttömästi. Jotenkin tuntuis niin oikeelta lopettaa koulu, ottaa täysin itellee aikaa. Alkaa käymää terapiassa 5kertaa viikossa ja oikeesti työstää asioita, ottaa aikaa vaan liikunnalle ja niille jutuille mitkä antaa mulle voimaa ja tuntuu musta hyvältä. Että olisin sitten valmis lähtemään opiskelemaan joko syksyllä, taikka tammikuussa! En yhtään tiedä miten mun elämä tulee lähiaikoina muuttumaan, ja jokainen päivä voi olla se käänne johonkin parempaa.

Palaillaan toivottavasti vähän selvemmillä kuulumisilla! Ihanaa kevään alkua, ja aurinkoisia viikkoja. Otetaa siitä auringosta nyt kaikki irti, vielä kun se paistaa! Pusuja!

2 kommenttia:

  1. Mrr.. mullaki 4 vuoden jälkee rupee olee onglemia iphonin 4s kans... pätkii välistä ihan sikana... plus.. sammuu ja ilmoittaa että akku on loppu mukamas vaikka oikeesti näytti et ois viel jtn 30% akkua.. sit saattaaki käynnistyy yhtäkkii.. ja kylmyys.. on sellai et jos oon vähänki aikaa ulkona ja puhelin ottaa kylmää itteensä ni se sammuu samantien.. ihan jäätävän ärsyttävää.. Eilenki meni hermot ku pääsin koulust tajusin et joo ei ookkaa bussikorttii mukana eikä käteistä senttiäkää eikä tilil tarpeeks rahaa et vois nostaa... ni aattelin et laitan lisää rahaa puhelimel ja tällee mut ei... puhelin päätti sammua just ku oisin tarvinnu sitä silleee *****.... Siinäpä sitte kävelin keskustast mukkulaa... :D ärsyttävää!!! onneks sentää oli ees hyvä ilma, jos ei kauheeta tuulta lasketa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisko aika ostaa uus? :-D ja jep, ihana ilma oli ja onneks keskustasta mukkulaan ei oo mikää ihan hirvee matka!

      Poista

Lukijat