torstai 26. maaliskuuta 2015

kaikki hyvin.

Ajattelin tulla purkamaan phonesta muutamat kuvat mun kuluneelta viikolta. Paljon enemmän on tullut tehtyä ja näyhtyä kavereita kun useemmin, jea! & huomenna on jo perjantai. En vaa tajua mihin nää viikot kuluu mutta en valita! Tennari kelit on tullut!! oon käynnyt kahvittelemassa iidan kanssa, ja tänään ennen kouluun menoa (menin vasta puol 1 :-D) kävin syömässä ihanan sannan kanssa lemppari salaatti mestassa. Oli niin ihana päästää vaihtaa kuulumisia kunnolla, varsinkin kun toinen ymmärs täysin. Koko tämä ilta ollaan päntätty miehen kanssa matikkaa mun aivoihin, sillä mulla olis huomenna aamulla matikan UUSINTA (again.... :-D) koe. Mulla on muutama kiva suunnitelma viikonlopuksi & kaikki tuntuu jotenki rullaavan vaihteeks tosi hyvin ja kevyesti. Nyt kämmin peiton alle ja kissen vieree nukkumaan. tsau.

Pusuja! xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat