sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

minä olen sinun, ikuisesti.

Tää viikonloppu, oikeestaan perjantai ja lauantai on ollut tosi rakkauden täytteisiä, sillä meitä serkkuja on nyt tusina. kahdestoista serkku syntyi maailmaan n. kaksi viikkoa sitten. ja sitä käytiinkin kattomassa perjantaina! & tänään oli pikkuserkkuni häät. 
 [1.] sillä välin kun vauva nukku, luettiin toisen serkun kanssa jotain bakteeri kirjaa joka oli itseasissa ihan hauska tapa kertoa lapselle mitä bakteereita on olemassa ja mitkä on vaarallisia ja mitä taas tarvitaan jotta pysytään terveinä. [2.] Siinä se söpöys nytten on! niin pieni, niin kaunis. [3.] vähäsen perjantain asua. Perus neule, musta toppi ja mustat farkut. 
 Nää oli mun ensinmäiset lestadiolais häät missä mä olen ollut. Mun pikkuserkku meni naimisiin, ja mun äiti on hänen kummitätinsä jotenka oltiin tottakai kutsuttu sinne myös. Vieraita oli 250. Itse vihkiminen ei millään tapaa eronnut ei lestadiolaisten menetelmästä, mutta ohjelma sen sijaan kyllä. Oli puheita, virsiä, ja puheita jumalasta. Ne oli vähän tylsiä :-D Ruokaan ja asetelmiin oltiin panostettu todellaki paljon. Oli niin kaunista. 

Entäs mitä muuta kuuluu mun lähi päiviin?
[1.] Kävin hommaamassa tän mekon ihan viime tipassa noihin häihin. Mekon piti olla simppeli eikä liian paljastava. Rakastuin tähän mekkoon koska juuri yksinkertaisuutensa takia tämä ei jää vain tähän hää käyttöön vaan pääsee varmasti useesee otteesee kesälläkin päälle! [2.] Mies lähti itse tänään illaksi viettämään kaveri iltaa, ja mulle jäi auto. Menin käymää neealla, jonne on vähän pidempi matka, ja oli kyllä taas niin kiva nähdä, ja varsinkin tota pientä poikaa. Se on aina yhtä ilonen, energinen ja suloinen. [3.] Sain yks päivä miehen äitiltä pikku yllätyksen, ja tää on musta niin ihana ja niin totta :-Ddd [4.] Yhden aikaisen aamun auringon nousua. Mä asun ihan ullakko kerroksessa,ja ku katon ikkunasta ulos, niin näyttää aikalailla tolta.

Muutamat kokeet oon koulussa tehnyt, ja asioita muutenkin hoidellut. Toivon vaan että kaikkee alkais pikkuhiljaa tulla joku järjestys koska hajoon tähän epätietosuuteen. Huomenna on kiva päivä tiedossa, ja nyt kömmin nukkumaan ja odotan että kulta kömpii viekkuun. <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat