maanantai 16. maaliskuuta 2015

mulla on ikävä sua, vielä kakstuhattakaheksankyt luvulla.

[1-4.] En oo koskaan pahemmin koirista tykännyt, ne jotenki haisee ja räksyttää ja kissat on mukavampia! :-D Kuitenkin, miehen mummon koira on niin söpö etten kestä! Oon lenkkeilly ton koiran kanssa aika tiuhaan tahtiin, ja eilen käytiin vähän jäällä. [5.] koulua... [6.] Babe tuli lauantai ja sunnuntai väliseks yöks mun luokse, ja ei oo mitää parempaa kun herätä miehen syleilystä ja auringon paisteeseen. [7.] Me käytiin lauantaina miehen maman ja isin kanssa siivoomassa niitten papan kotia. Imuroitii, pestii vessa, tiskattii, pestii ikkunat tmstms. Raukka ei itse kykene yhtään mihinkään enään! Jotenka me käydää aina välillä avittamassa sitä arki päivisissä jutuissa. [8.] Yhtenä päivänä mulla oli tosi huono päivä. Kaikki tää tietämättömyys ja raha asiat stressaa yms ja tuntuu et kaikki kaatuu päälle. Kulta veikin sitten mut heseen ja osti suklaata vähän piristääkseen <3 [9.] kevätkevätkevät ja ihana kevät takki jonka kaivoin jo esille!

Mulla on nyt parin tunnin hyppäri ja päätin tulla tekemään postauksen näistä muutamista kuvista tänne mun viikosta. Miten teidän viime viikko meni?


& pakko vielä hehkuttaa tota aurinkoa! Ihanaa aurinkoista viikkoa, toivotaan tosiaan että tota aurinkoa riittäiski ihan sinne syksyyn asti. Ei tulis mitään takatalvea tms. Viettäkää ihana maanantai, pusuja!

4 kommenttia:

  1. Siis onks sun naimisii menny serkku 16-vuotias??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot selkeesti joku mun fb kaveri tai ig seuraaja sillä enhän ole vielä tehnyt häistä postausta. Mua naurattaa että sun pitää piilouta tän ano maskin taakse etkä ole voinut tulla tätä multa kysymään ihan henk.koht. milla on mun pikkuserkku, joka on 17 vuotias ja oi kyllä, hän meni naimisiin. Hän on myös lestaadiolainen kuten hänen miehensä. Jotenka tehköö ne niin niinkuin uskontonsa on ne kasvattanut.

      Poista
  2. Mä en puolestani ymmärrä, että mikä sua tossa anon kysymyksessä naurattaa? Jos joku on epävarma, eikä uskalla sulle tulla suoraan puhumaan, niin pitääkö hänelle nauraa? Eihän me naureta muillekkaan itsetunto-ongelmista kärsiville.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ymmärrän tuonkin, mutta lähinnä toi sävy miten hän kysyy.

      Poista

Lukijat