sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

because you make me believe in myself when nobody else can help.

[1.] Ihastelen aina noita pirkka kukkia kaupassa, mutten melkeempä koskaan raaski ostaa kun ne kuolee kuitenkin niin pian. [2.] Meillä oli valinnais liikassa biljardia, ja täytyy kyllä sanoa että ei ole yhtään mun laji. Älyttömän tylsää :-D [3.] selfiee. [4.] Vaikka mä ihan todella harvoin otan apua pahemmin vastaan koska haluun pärjätä yksin, niin yksi päivä isi vaan vei mut kauppaan ja sano että ala lastaamaan kamaa mitä tarvitset. Oikeestaan en edes sillä hetkellä tarvinnut mitään, ja rahaaki olin juuri saannut, jotenka isi pikemminkin lastas tota kärryä, ja vaikka yritin sanoa että mulla on jo esim. vessa paperia, hoitoainetta, juustoa tms nii siihen isi vaan tokas että 'nyt on vähän lisää.' Ihan mahdotonta :-D mutta on kuitenkin hurja onni omistaa tälläinen isi <3
[5.] aamu tanssitunnin jälkeistä selfietä jeee. [6.] oi vitsi! tein yks päivä täytettyjä paprikoita ruuaksi ja niistä tuli niin hyviä että oisin vaan voinut syödä ja syödä lisää. [7.] oltiin heräilemässä :-) [8.] selfiee & 3vaiheen arviointi ajoon lähtöä.
[9.] Käytii valinnais tanssiryhmän tyttöjen kanssa kokeilemassa tankotanssia, ja kuulostampa negatiiviseltä ku sanon taas näin mutta ei ollut yhtään mun juttu :-D Musta tuntu että toi tanko halus repiä jokaisen ihon kohdan mukanaan, ja mulle tuli älyttömän huono olo ku tossa piti koko ajan tehdä kaikkia pyöriviä liikkeitä. [10.] selfietää.

Nyt voin täysin hyvällä omalla tunnolla kääriytyä peiton alle kattomaan leffaa ja syömää vähän suklaa jädee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat