keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

mitä mä oon tehnyt?

[1-2.] Mun kaveri muuttaa ja sillä aikaa kun hän pakkaili, purki sänkyjä, ja roudas kamaa uudelle kämpälle niin pidin silmällä tätä pientä sulosta poikaa. [3.] Ostin tänne kulhollisen munia palmusunnuntaiksi, mutta eihä täällä ullakko kerroksella kukaan käynyt :-( Miehelle kyllä kelpas paremmin kuin hyvin noi namut :'D [4.] Hain pariin kesätyöpaikkaan Lahden Kaupungille, jee. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristii että tärppää! [5.] Vietiin perjantaina siskon kanssa mama syömää synttäreitten kunniaksi! [6-7.] Mulla on ollu tällä viikolla tasan yksi tunti koulua. Huomenna on onneks normi koulupäivä sillä me ollaan otettu vaa lepiä enennkun mies on päässyt töistä. Oon hakannut päätä seinää ja kironnu. Ei tällässet mitää tekemättömät päivät oo mua varten. Oon nyt muutenkin päättänyt että käyn tota koulua kesälomaan asti, ja syksyllä oon työn parissa. Joko työkkärin järjestämässä, tai jossain muualla. Muutamaan paikkaan oon hakenut syksyllekkin :-) [8-9.] Perjantaina juhlittiin pienellä porukalla ilonan syndejä, jeee.

Mitä te ootte tehny? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat