maanantai 20. huhtikuuta 2015

anna mun katsoa sinua vielä hetken.

Taas on vierähtänyt pikku hetki täältä blogimaailmasta. En vaan tiedä mitä kirjoittaa, tuntuu kun ei ois tapahtunut mitään mistä mainita, ja niin ei varmaa ookkaan. Ihan tavallisia päiviä. Kevään ja mun koko elämäni ensimmäiset kunnon rullailut rullailtu, mies vei mut yksi päivä syömään, pientä tyttöjen iltaa Sannan kanssa, koiran kanssa lenkkeilyä, koulua ja Fast and the Furious leffan kattelua miehen kainalossa. Ei mitään sen kummosempaa. Jotenki tympii nää kännykkä kuvat koska en jaksa raahata mun järkkäriä joka paikkaa. Ehkä kesällä kuitenkin asia vähän muuttuu, kun niin paljon tekeeki ja menee enemmän. En tiedä..

Tällä hetkellä oon koulussa, kahden tunnin hyppäri. Meinaan nukahtaa pystyyn ja mul on nälkä. Ajattelinki siksi tylsyyteeni tulla jakamaan teille nämä muutamat kuvat tältä hiljaisuuden ajalta.

Oisko teillä jotain postaus ideoita? Haluisitteko että postaan jostain tietystä aiheesta? Kertokaa ja ehdotelkaa, niin mä pyrin toteuttamaan niitä parhaani mukaan! :-)

2 kommenttia:

  1. Alko just tekemään mieli mamista! :D. Sul on kivan olonen blogi! :)

    VastaaPoista

Lukijat