sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

"Kaikki on mahdollista. Mahdottoman toteuttaminen vain vie hieman enemmän aikaa."

Mulla on koko ajan kauhee kiire joka paikkaa, ja kun ois aikaa avata kone niin ei jaksa. Ajattelin että kun tulee loma niin helpottaa, mutta ei! :-D Tääkin postaus tehdään hieman kiireessä sillä kohta puolii lähdetään viettää päivää mökille. Ajattelin koota teille pientä kollaasia mun tekemisistä kiireen keskellä näpsättyjen kuvien avulla! 
Aika iso osa mun ajasta menee saliin. Oon tosi paljon tykästynyt bodypump tuntiin, sillä sielä käydään koko keho painojen kanssa läpi! // kävin yksi sunnuntaina tsekkaamassa millasta on crossfit, ja voin sanoa ettei ihan mun juttu, ja tunnin jälkeen tuli vielä pyöräiltyä 12km. // Tää tais olla juhannus aamun sali päivitystä. Mies makas darrassa mun luona jotenka lähin purkaa energiaa salille juhannus aamuna :-D // Musta tuntu viimeviikolta vähän siltä että asuisin tuola salilla :-D
 Oon ollu myös töissä. Käytiin yksi päivä pikkuveskun kautta satamassa ja voin sanoa että siinä tuli tehtyä samalla aamutreenin :-D // Hain isin pakastimesta vadelmia, ja oon laittanut niitä puuroon ja aivan parasta! oitnb on tullu kateltua.
 Oon käynyt kahvittelemassa Sannan kanssa. // Istunut mökillä nuotion edessä ja nauttinut. // Sain mieheltä kukkia <3 // Juhlittiin pienellä porukalla timon vapautumista armeejasta.
 On ollut aikaa napata muutama selfiekin :-D
Mies vei mut yks päivä syömään. // No timon vapautumis kakku, tottakai! // Tein herkku ruokaa. Porkkanoita, uusia perunoita ja kanaa. // Vakkari aamupalaa. 


Miten teidän kesäkuu on mennyt? Ihan hassua että ihan just ollaan jo Heinäkuussa, mutta ehkä se ei haittaa sillä siellä se Summer Up häämöttää. Kuinka moni teistä on sinne menossa? 

1 kommentti:

  1. Heippa! Mun blogissa olisi sulle Liebster award :-)

    http://rosaiidaemilia.blogspot.fi/2015/06/the-liebster-award.html

    VastaaPoista

Lukijat