lauantai 20. kesäkuuta 2015

keskikesän juhla.

Mä en oo koskaan ollut mikään juhlien viettäjä. Mulle Juhannus, Vappu tms on vain päivä muitten joukossa. Vihaan synttäreitä enkä oo tainnu 10 ikäluvun jälkeen niitä mitenkään juhlia. Joulu on ehkä ainut sellainen juhla mistä tykkään. Vaikka en pahemmin tykkää saada lahjoja, niin rakastan sitä tunnelmaa mikä joulusin on. Ulkona sataa lunta, sisällä on lämmintä ja tuoksuu joulu. Mun mielestä Juhannusta ei voi viettää missään muualla kuin mökillä. Juhannus ja mökki on kuin joulu ja jouluruoka. Siis aika pakollista! :-D Tää mun toinen osapuoli halus kuitenkin jäädä kaupunkiin Juhannukseksi, jotenka täälä mä sitä kanssa 'vietin'. Tolla toisella osapuolella oli nimittäin niin kauhee krapula koko päivän että käytiin vaan grillailemassa miehen äitin siskolla ja kokkoa katsomassa satamassa. Mutta niinkuin sanoin, en mä oikee näistä juhlista välitä, päivä muitten joukossa.

Musta on kauheeta uskoa että puolet kesästä on mennyt. Ei oo ollut yhtäkään oikeasti lämmintä päivää. Milloin aurinko polttais poskipäitä ja minishortsit sais vetää jalkaa. Inhoon asua Suomessa!


Miten teidän Juhannus meni? :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat