lauantai 13. kesäkuuta 2015

nauti jokaisesta hetkestä, sillä hetken päästä se on jo mennyttä.

Mulla on teille älyttömästi kuvia tästä kesäkuun ajalta mitä oon täälä hiljaisempi ollut. En sanoisi että asiat ois paremmin, taikka koskaan muuttuisi paremmaksi, mutta pakko nää kuvat on tänne päästä purkamaan välillä, ettei oikeesti tule sitä älyttömän isoa kuvapläjäystä. Vaikka surua on arjessa, niin on myös monta asiaa mistä hymyillä.
1. Ensimmäiseksi mun suurin osasta aikaa on mennyt liikuntaa. Käyn salilla ja ryhmäliikuntatuneilla ja huomenna ois itseasiassa launeella ilmainen CrossFit tutustumis tunti. En ikinä olisi uskonut n. 7kk sitten että mä ostan salikortin ja alan käymään ryhmiksissä. En mä sanois sinne menon vieläkään olevan helppoa, on päiviä kun se ahdistaa mutta kun sinne vaan menee, niin joku päivä se on mulle jo niin easy juttu kuin ns. normaaleillekkin ihmisille. 
2. Toiseksi eniten aikaa mun päivissä vie työ. & yksi päivä fiilisteltii Uusi lastensairaala 2016 live konserttia, ja perjantaina me haettii miehen kanssa yhdeltä tytöltä kaksi kahen päivän lippua summer uppii ihan huippu halvalla :-) 
Oon myös käynyt syömässä salaattia vakio paikassa, syönnyt vähän karkkiakin, (oikeestaan en pysty syömään enään mitään makeeta kuin sen muutaman, muuten tulee niin paha olo että yök!) & pieneksi ylläriksi tulleet lemppari aamupalaks tulleet riisikakut, ollaan käyty mamilla ja sain siltä pari ruusua, eilen vietettii miehen kanssa iltaa niitten rantasaunassa, saunoen, uiden (heitin jopa talviturkin!), ja ihan vaan kaksisteen olten, ja olen pyrkinyt nauttimaan jokaisesta auringon säteestä. 

TÄNÄÄN:
Oon ollut koko suvun voimin mökillä. Mun mummi aikoinaan on keksinyt yhden päivän kesästä jolloin meidän koko suku kokoontuu mökille saunomaan, uimaan, grillailemaan, syömään ja pitämään hauskaa. Meillä asuu sukulaisia turussa asti ja on ihana että vuodessa on yks sellainen päivä jolloin niitten on 'pakko' tulla lahteen :-D Muutenki hyvä vaan istahtaa alas päiväksi kaiken kiireen keskelle, vaihtaa kuulumisia ja nauttia suvusta. Meidän suku on niin omalaatuinen ettei toista löydy, mutta niin rakas <3

Terveisin tyttö, joka on onnellinen jokaisesta läheisestä ihmisestä ympärillä <3

2 kommenttia:

  1. Sulle ois tämmönen haaste blogissa! :)
    http://jonskuslittleblog.blogspot.fi/2015/06/liebster-awards.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana juttu! Kiitos. Mä tutkailen ja katson. Oon vähän huono tollasissa haaste jutuissa :-D

      Poista

Lukijat