maanantai 29. kesäkuuta 2015

täydelliset kaksi päivää.

Sovittiin isin kanssa jo joskus alkuviikosta, että lähdetään porukalla mummin mökille viikonloppuna. Muut menivät jo lauantaina ja me tultii sunnuntaina Tuukan kanssa perässä. Sain lauantai iltana ennen nukkumaan menoa idean, että sisko tulis mukaan. Parin viestin jälkeen se oli sovittu. Sunnuntaina vietettiin ihana lämmin päivä mökillä, syöden, uiden, pelaillen ja pienet rusketus rajatkin (lue: palo rajat) jo saatiin. Mökiltä lähdettyä mentiikin suoraan siskon ja miehen kanssa Amarilloon juomaan yhdet ja pelaamaan pelejä.

Sisko tuli mun luokse yöksi, ja tänään vietettiinkin aamupäivä mummin kanssa, jonka jälkeen suunnattiin syömään ja Amarilloon taas yhdille ja pelailemaan. Hitsi kun oon ikävöinyt tälläistä siskos aikaa.
Välittäkää ja pitäkää huolta lähinmäisistänne! <3

Muutama teistä on antanut mulle THE LIEBSTER AWARD  haasteen, oon tosi otettu tästä ja kiitos teille mutta olen päättänyt jättää ne tekemättä, sillä haasteet ei oikeen oo mua. Ja miksi toisin mun blogiin jotain sellaista mikä ei ole mua, taikka näytä multa? Kiitos ihan hirmuisesti silti!

Ihanaa alkuviikkoa, ja vihdoinkin ihanaa kesää, nauttikaa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat