keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Summer up, & kuulumisia.

Mun päivät menee tätä rataa: töihin, töistä kotiin äkkiä tekemään ruokaa, syön nopsaa, salille, kotiin suihkuun & joko mies tulee tänne ja ollaan vaan taikka käydään jossakin, tai sitten oon yksin kotona ja oon sitten jo niin väsy etten jaksa kuin tuijotella netflixiä. Tälläkin hetkellä vedän toisella kädellä safkaan naamariin ja toisella kädellä kirjotan tätä postausta! :-D 


Mitä oon tehnyt tän kaiken ohella? 
 Oon käynyt miehen kanssa yhillä & pelaamassa amarillossa.
Käytiin maanantaina testaamassa Pajulahden uusi kiipeily mesta. Viimekesänä käytiin Vierumäellä ja tää Pajulahti oli ehkä kivempi koska oli enemmän ratojaki. Tosin musta nää kaikki oli vähän liian matalalla ja esteitäkää ei ollut vaikea mennä, paitsi vikassa radassa oli muutama vähän hankalampi.
 Käytiin miehen kanssa sunnuntai iltana kalassa.
Palataan töihin sen verran että, mä uskaltaisin jopa väittää että mulla on yksi parhaista töistä. Me voidaan sateen tullen olla sisällä, ja kauniin päivän tullen mennä ulos siitä nauttimaan! Ihan huippua. 
Oon alkanut tykkäämään rae juustosta, ja sitä onkin lähipäivinä eksynyt vähän enemmän ruokaa. // Torilla jaettiin yksi päivä smoothie maistiaisia, ja tää oli musta niin söpön pieni et oli pakko ottaa kuva! :-D
Tämä tyttö löysi itsensä viikonloppuna Summer Upista. Kuinka moni teistä oli sielä? Itse odotin eniten Karri koiraa & ruudolfia, ja hiukan harmitti kun Sanni ei tänä vuona tuola esiintynyt. Ihanat säät osu just kohdalle, aurinko rasvalla tuli lotrattua, lippis puettua päähän, rusketusrajat, paljon hymyä, musiikkia, huutoa, tanssia ja Soneran järjestemä maailman pisin selffietikku juttu. Oli ihan superia nousta 50m korkeudelle!

Nyt täytyyki jo rientää, bodypumppi alkaa pian! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat