sunnuntai 2. elokuuta 2015

'ei oo ihmislapsella mitään hätää, kun on rakkaudella siunattu.'

[1.] Mä näin tästä kyseisestä lähteestä kuvan mun kaverin instagrammissa, ja silloin jo ajattelin että täytyy ehdottaa miehelle tuola käymistä. Tänään törmäsin Annika O:n blogissa kyseiseen paikkaan ja lähettiikin miehen kanssa illemmalla tsekkaamassa tää mesta, mutta musta tää ei nyt ollu niin hehkutuksen arvonen, tai voi vaan olla kun aurinko ei enään paistanut. [2.] Sisko tuli viikonlopuksi lahteen, ja käytiin tänään leffassa kattomassa Paper Towns. Se oli oikeestaan tosi huono. Ei iskeny jotenki yhtään. [3.] Meidän jokainen ilta näyttää suunnilleen tältä, mutta en pane pahakseni <3 [4.] Mulla oli perjantaina viimeinen työpäivä, ja sain vanhuksen omaisilta ihanan kukkakimpun kiitokseksi kesästä, ja saman duunipaikan ensikesäksi! [5.] Olin yks aamu menossa bodypump tunnille, kun lipunlunastuksen eessä oli tälläinen ihana viesti. En ole kyllä vielä hetkeäkää katunut että päätin hankkia kortin juuri tolle salille. [6.] Lauantai oli mun vaikein päivä hetkeen. [7.] No selfie! [8.] Nopeeta, hyvää, halpaa & terveellistä! [9.] Tilasin fitness tukusta kilon säkin Whey-80 suklaan makusena. En oo vielä kertaakaan maistanut sillä paketti saapui perjantaina ja viikonlopun oon pitänyt lepo päivät. Muutenkin tiedän vielä todella vähän kaikista protsku ja palautus jutuista, että jos jollaki on kyseisestä tuotteesta kokemusta, niin lukisin mieluusti niitä! :-) [10.] Kamat kasaan ja salille! 

Tältä mun arki aikalailla näyttää. Niinkun oon monesti tänne kertonutkin niin kiireistä on ja elämään pitäisi mahduttaa salin, miehen, töitten sekaan kaveritkin. Mulla on tässä vain pari päivää enään lomaa, sillä mulla alkaa keskiviikkona koulu. Mua jännittää enemmän ku varmaan ikinä koulun alottaminen :-D Lähinnä miten pärjään, ja jaksanko mennä niin nopeaan tahtiin kun ois tarve. Miten koulun ohella jaksan ja kerkeän rytmittää salin, miehen ja ne kaverit. Onneksi ihminen on sopeutuva aikalailla kaikkeen kunhan eka löytää sen toimivan rytmin. 

Mulla on viikonlopuksi ihania suunnitelmia, jotenka niiden tiimoilta varmaan seuraavaksi palataan, rakkautta ja valoa teidän arkiinne <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat