lauantai 22. elokuuta 2015

Mä vihaan maailmaa, miksei jokainen saa mahista?

Oon käyny yhillä Tomin kanssa ja vaihtanu niin paljon kuulumisia, käynyt Neealla kattomassa niitten uutta miuku vauvaa & käymään puistossa hänen ja hänen poikansa kanssa, olen pitänyt tyttöjen iltaa Sannan kanssa, pulikoinut poreammeessa, nähnyt satamassa Juusoa jonka kanssa tehtii ihanat pläänit enskuun ensimmäiselle viikonlopulle, olen aloittanut uuden harrastuksen: meripelastuksen!! Olen käynyt salilla ja kyykännyt 45kilon rikki & käynnyt koulua.

En siis mitään erikoista, mutta silti niin paljon kaikkea ja niin paljon onnellisia hetkiä. Niin paljon hymyä ja kavereita.

Pian pakkaan kamat ja lähdetään saunomaan, uimaan ja grillaamaan vielä viimeisen kerran mummin mökille. Mökille jossa vietin niin paljon mun lapsuudesta, mökille missä opin uimaan, sytyttämään saunan & grilliin tulet. Mökille, missä monen monen vuoden aikana oli perinnepäivät ja kokoonnuttiin koko suvun voimin yhteen, mökille mikä oli mummin mökki!

 Viettäkää ihana viikonloppu, pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat