maanantai 10. elokuuta 2015

Mun viikonloppu Osa 1

Mun viikonloppuun kerkes mahtua niin paljon toimintaa että mun on pakko jakaa ne osiksi tänne, tai muuten yhtenä postauksena niistä olisi tullut niin hirmu pitkä ja sekava. 

Me otettiin perjantaina nokka kohti Sysmään nuoramoisiin mun mummon ja papan mökille. Oon ennenkin tänne kertonut että tykkään tästä mökistä tosi paljon, sillä tää on keskellä peltoa. Jotenki nautin vaan olla maalla, ja mun on helppo hengittää. Perjantai iltana kun päästiin mökille niin me grillattiin ruokaa, käytiin saunomassa tms perus mökki puuhaa. En yleensä yhtään tykkää olla mökeillä kuitenkaan yötä, mutta nyt me jäätiin, sillä lauantaina 7:00 aamulla toi mökkitie meni kiinni sillä 9 aikaa sielä alkoi ralli ajot. Nää rallit oli kyllä vähän enemmänki miehen juttu :-D Mutta huonosti nukutustä yöstä huolimatta, mä tykkäsin tästä reissusta niinkuin aina kun tuola käydään.

Kuvat puhukoon tällä kertaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat