maanantai 31. elokuuta 2015

nollast sataan, saat mut kiljumaan, kuin vuoristorata.

Olihan nyt meidänkin pakko käydä tsekkaa toi tivoli miehen kanssa. Luin vielä jostakin että sielä olis ilotulitus perjantai iltana ja sitä olikin tarkoitus mennä katsomaan, mutta tarkemmin katsottuna olin lukenu vuoden vanhaa tivoli ohjelmaa ja oltii kökötetty sielä puoli tuntia turhaa :-D
 Olin viettämässä lauantai iltaa Sannan luona. Käytiin alkuillasta lenkillä jonka jälkeen laitettiinkin vaan leffa pyörimää ja tehtii herkku leffaeväät!
 Mul oli tiistai illasta meripelastus harkat, ja kun veneellä tuolla seilailtii niin osu just sopivasti ihana auringon lasku! 
 Äitin kanssa poimittiin muutamat vatut, ja tehtiiki heti iltapalaks puuro. Mun mielestä vadelmat + puuro on niiiin hyvä yhdistelmä! 
Kesän (todennäköisesti) viimeinen mökkireissu tehtiin viime viikonloppuna. Ainakin viimeinen reissu tälle mökille.
Mä voin kertoo teille ettei keskusta oo paras mahdollinen mesta pyöräilyyn, sillä joutuu pysähtymään jokaisiin liikennevaloihin ja niitähän täällä riittää. Voin myös kertoa sen ettei jopo oo paras mahdollinen pyörä tälläiseen ajamiseen, sillä vaihteita ei ole. Mutta poljimpa silti sunnuntai aamusta 20km ristiin ja rastiin. 
 Kahvii naamariin ja kouluun. Joku hyvin väsynyt kouluaamu.
Mustikka - banaani - avokaado smoothie!
Sain miehen mamilta kipollisen mustikoita. Osan laitoin tuohon smoothieen mutta osan söin ihan pelkästään rahkan kanssa. Hitsi että luonto on tältäkin osin niin hirmu kiva!
Jaoin tän kuvan tänään mun ig:ssä seuraavin sanoin:

''Tiiättekö et oon aika onnellinen, kiitollinen ja ennen kaikkea hirmu etuoikeutettu. Mä opiskelen vihdoin mun unelma alaa, ja vielä n. 1,5vuoden jälkeenki nautin täysin omasta yksiöstäni, omasta rauhasta ja säännöistä. Mulla on ihania ystäviä joitten kanssa voi viettää tyttöjeniltaa, leffailtoja, käydä yhillä taikka kahvilla, taikka ihan vain istua mun sohvalla ja jutella kaikesta. Mulla on ihana sisko ja perhe muutenkin. Oon ikuisesti kiitollinen isille joka kantoi mut yhden vaikeimman asian läpi. Olen niin kiitollinen mun miehestä joka on tehnyt niin paljon mun hyväks ja ollu läsnä ja tukena. Ottanu syliin ja kertonu ettei oo mitää hätää ja kaikki järjestyy. Olen kovin onnellinen juuri näin ja tähän elämäntilanteeseen. 
Ootte huippuja ja ihania. Ja muistakaa että jos on vaikeeta niin oikeesti, kaikki järjestyy! ''

 
xoxo Janette

2 kommenttia:

  1. I have been surfing on-line more than three hours today, but I never found
    any fascinating article like yours. It's beautiful price enough for
    me. Personally, if all site owners and bloggers made just right content material
    as you did, the internet can be much more useful than ever before.


    Here is my webpage: Unison League Hack ()

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw, thank you very much! You are lovely!

      Poista

Lukijat