perjantai 14. elokuuta 2015

onnellinen.

Mä oon aika onnellinen. Tiesittekö sen? Mitään kummallista ei tapahtunut, kaikki on vaan tasapainossa. Jotenki kaikki on hyvin ja se saa mut hymyilemään. Mulla on ihana poikaystävä, & ihanat ystävät joiden kanssa kahvittelen taikka käperrytään samalle sohvalle katsomaan leffaa ja jakamaan herkut. Mulla on oma aikani, oma tilani, jota mun mies suo mulle aina kun sitä tarvitsen. Mulla on omat jutut mm. sali. Mun elämä on hetkistä, kiirreellistä ja aina ei aika riittäisi millään aikaa nähdä kavereita, kalenteri huutaa kiireyttään. Onneksi se minua näin villinä persoonana ei haittaa mitään, juoksen kiireessäkin hymyillen.

Eilen illalla mulla oli hetki, kun oisin vaan voinut vajota peiton alle kaikkea kiirettä piiloon, ja tänä aamuna herätessäni hymyilin auringolle ja jaksoin taas lähteä uuteen päivään. Mulla on koulu. Ala, josta oon aina haaveillu. Ala jossa en vieläkään ymmärrä oikeen opiskelevani, aina välillä tehtäviä tehdessäni havahdun todellisuuteen ja se on aina yhtä ihanaa & upeeta.

Mulla on oma koti, ja jääkaapissa pieni rasia viinirypäleitä, minulla on pilvet taivaalla ja jalkojen alla niin hurjan monta reittiä uusiin kokemuksiin ja mahdollisuuksiin. Mulla on ihana kisu joka tulee kainaloon nukkumaan joka ilta. 


Olen vain niin onnekas. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat