maanantai 14. syyskuuta 2015

Ellosta kotiin!

*Yhteistyössä ellos


Sain muutama viikko sitten ellokselta lahjakortin. Ellos oli mulle ihan uus nettikauppa, sillä en oo koskaan ostanut mitään netistä. Jotenkin oon sielä niin epävarma kun en itse pääse niitä konkreettisesti sovittamaan ja kokeilemaan mm. materiaalia.
Surffasin itteni heti elloksen sivuille tekemään itselleni tilin ja tietty kurkkaamaan elloksen neule valikoimat. Sillä multa löytyy neuleita enemmän kun henkareita riittäis. Neuleet on mun lemppari asuste ja vielä kun oli syksykin tulossa. Tunnin selailun jälkeen en ollut vieläkään uskaltanut klikata mitään ostoskoriin, sillä oon neuleissa tosi tarkka materiaalista. Liian villanen kutittaa mutta en halua liian kovaakaa. Jotenka päätin suosiolla ostaa tämän syksyn neuleet kaupoista. Mutta muutama tuote sieltä kuitenkin löytyi!
Heti kun näin tämän topin, niin mun oli pakko saada se vaikka tää onki enempi kesä vaate :-D Mä tykkään pukeutua löysiin vaatteisiin, ainut missä pidän että on kireetä niin on farkut. Oon halunnu jotakin tällästä vastaavaa omalaatusella kuvalla olevaa toppia jonkun aikaan mutta en oo törmännyt missään sellaisiin. Tää on ihana ja tähän on helppo yhdistää neule. Taitaa löytyä jatkossa mun päältä tiuhaa tahtii. 
Uskaltauduin jopa tilaamaan poikaystävällenikin muutamat paidat. Hän on pitkään puhunut että tarvitsisi ihan jotain perus t-paitoja neuleitten alle käytettäväksi mutta ei ole löytänyt mistään mitään. Jokainen on ollut jollaki tapaa huono, tai huonon tuntunen. Siksi paino sanalla uskaltauduin :-D Pienen etsiskelyn ja mietinnän jälkeen päädyin näihin t-paitoihin. Päädyin valkoseen, harmaaseen ja mustaan sillä nehän on juuri sellaisia kaiken kanssa sopivia ja neutraaleja. Ja vähän samoja värejä mies on etsiskellyt kaupoista. 

Paidat olivat kuulema nappi valinta. Mukava materiaali, ja mukavat päällä. Hinta & laatusuhde kohdillaan. Tälläisen palautteen sain kun pyysin että hän kertoisi niistä jotakin! Mutta olisivat kuulemma saanneet olla kokoa pienemmät muttei se menoa haitannut. 
Noitten paitojen jälkeen mulla vielä jäi lahjakortille vähän rahaa ja aloin miettimään jotain pientä ja tarpeellista. Mun hiukset on ollut vaikka kuinka monta vuotta huonossa kunnossa värjäyksen takia ja niihin saa olla aina laittamassa jotaki hoito maskeja tms. Bongasin tämän pienen etsiskelyn jälkeen. Tätä voi käyttää joko joka päivä ihan hoitoaineena, taikka kerran viikossa 15minuutin ajan maskina. tää korjaa ja vahvistaa vaurioituneita, kuivia ja kuluneita hiuksia. Tälleen ekan käytön jälkeen vaikutti ihan toimivalta aineelta.
Koska olin uusi asiakas sielä niin mulla oli etu jolla sain tämän ihanan mariskoolin 5e kun normaalisti tän hinta taitaa hipoa 30e? Olihan se siis pakko klikata ostoskoriin. Ja onhan tää ihana! Tällä hetkellä sielä pidän simpukoita jotka sisko toi mulle balilta!

Ja koska olin tosiaan uusi asiakas sielä niin sain nopeamman toimituksen aivan ilmaiseksi. Jotenka nää tuli jo kahdessa (!!!) päivässä. Ainut mitä sain odotella vähän pidempää oli tuo hiusmaski. En tiedä miks ei sitä laitettu samaan pakettiin, mutta eipä toi nyt haitanutkaan. Odotus aika ei silti ollut mikään huima, tais oola 4pv ja välissä viikonloppu.

Oon kyllä kaikinpuolin tyytyväinen elloksen tuotteisiin ja tilaus nopeuteen! Eli jos teiltä vielä puuttuu kaapista jotakin syksyyn, niin vielä kerkiätte ;-) 

4 kommenttia:

  1. Jätkäs näyttää ihan joltai 15 kesäselt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai koska se ei oo mikää lihaskimppu? :-D mä kerron sulle faktan! Tuukan aineenvaihdunta on sellanen että vaikka se söis mitä ja miten paljon niin hän ei liho. Hänelle ei kerry massaa mistä lähtis kasvattaa lihasta:-) ja mitä se sua kiinnostaa millaset käsivarret MUN miehellä on? :-D

      Poista
    2. Oikeel ruokavaliol saa kyllä massaa jos vaan yrittää :) en tiiä tekeeks just käsivarret sen mut yleinen habitus tollanen junnumainen, sit kun sä viel puhut siitä miehenä ni antaa hiukan väärän kuvan :D

      Poista
    3. Hän on kyllä yrittäny :-D no mun mielestä 20vuotias ei oo mikää jätkä :-D

      Poista

Lukijat