torstai 17. syyskuuta 2015

mä pistän silmät kii, ku taivaalt sataa vettä.

Syyskuu on jo puolessa välissä enkä tosiaan tiiä mihin tää aika on kadonnu. Jotenki tuntuu että päivät ja viikot sujahtaa vaan hetkessä. Mulla alkoi tänään viikonloppu, sillä meidän koulun opet on huomenna lakossa. Meillä alkaa parin viikon päästä työssäoppiminen jonka jälkee on suoraa näyttötutkinto. Niitten tiimoilta meille on pidetty pari infoa koska ne on aika monimutkikkaita juttuja, mut silti oon ihan pihalla ja stressaan kauheesti :-D Mun hoidon suhteen mulla on vaihtunu psykologi ja koko hoitosuunnitelma on täysin uusi, mutta tää tuntuu nyt vähän enemmän omammalta. 
Me käytiin tänään Miehen mummon nimppareilla ja vietii sinne tollai ihana ruusu kimppu!
Juuri kun kerkesin pari päivää kiroamaa syksyn maan rakoon niin huomasin että kaupassa on alettu myymää satsumeja jotka on ehdottomasti syksyn paras juttu!
 Mummin villasukat <3
 Tällä viikolla on tullu tehtyä koulu juttuja jonkin verran. Vielä olisi muutama tehtävä tekemättä.
Mulla ei kyllä oo koskaan aikasemmin ollut opiskelusta tällästä motivaatiota, onnellisuutta ja intoa. Tuntuu ihan oudolta että koulu voi tosiaan olla näkin kivaa!

 Sisko tuli käymää lahdessa viime viikonloppuna. Se oli just tullu vietnamista. Josta pyysin tuliaisiksi vain simpukoita ja vietnamilaista suklaata, mutta se toiki mulle koko vietnamin <3 Noi vesimeloni pöksyt on löytynyt joka ilta jalasta, on ne vaan niin kivat. Poikettiin myös mäkkärissä ennenkun jatkettiin matkaan. Oli kamalasti tehtävää ja joka paikassa piti käydä :-D
 Aamut ei oo koskaan ollut mun juttu.. Musta tuntuu että vaikka heräisin kuinka aikasii tahansa nii saan aina juosta joka paikkaa että kerkeän. 
 Ihana koti katu <3
 Sysksyssä ehdottomasti toinen paras juttu on se että pääsee kietoutumaan kaikkiin ihaniin neuleisiin.
 Mulla on yksi kaveri joka on ammatiltaan kokki. Tykkään lohesta tosi paljon ja se onki ainut asia mitä en osaa kokata. Nähdään tän kaverin kanssa tyyliin kerta puoleen vuoteen, mutta joka kerta hän kokkaa mulle lohta ja vaihdetaa kuumimmat juorut ja kuulumiset. Niin ihanaa omistaa tälläinen kaveri <3
 Mulle ei oikeen tehoo mitkään venyttelyt, ja mulle on ihan sanottukkin että se on mun kohalla aika turhaa yli liikkuvien nivelten takia. Mutta joskus silti käyn huoltamassa kehoa ja mieltä. Enempi kuitenkin nämä tunnit huoltaa sitä mieltä ;-)
 Parasta aamupalaa ikinä!
 Äiti otti hetki sitten marsuja. 
Salil eka salil vika. ;-) heh, ei nyt ihan vaikka useesti tuntuuki että sielä tyyliin asun! :-D

Mitä teidän Syyskuuhun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat