maanantai 21. syyskuuta 2015

maailma on minun hymyni

Meil tuli eilen Tuukan kanssa 1vuos & 7kk. Sain Tuukalta kk päivä lahjaks kukkia ja hän oli mun luona lauantai-sunnuntai välisen yön yötä. Nää yökyläilyt meillä päin kun ei oo mitään yleistä :-D Kumpikin tykkää enempi nukkua rauhassa. 
Käytiin eilen miehen äitin kanssa kävelyllä. Vitsi että tykkään tälläisitä syyspäivistä! ps. Kaikki vinkit miten miehen saa mukaa kävelyille on enempi ku tervetulleita :-D 
Selffieitä X100. Koittakaa kestää :-D
 Sunnuntai illan pelastusta <3 (Löysin ton muumi dvd:n muutama viikko sitten vain 7e!!!!)
 Pala balia <3
 Lauantai iltaa tuli vietettyä ihanan ystävän kanssa. Tekipä taas hyvää päästä puhumaan ihan kaikesta!
Meillä viedään viimeistä viikkoa koulussa ennenku alkaa työssäoppiminen. Meillä pitää olla myös tehty kaikki tehtävät ennen perjantaita jotta voidaan lähteä työssäoppimaan. Saatiin tänään iso läjä tehtäviä koulussa, ja niitten parissa tää päivä onki sitten mennyt. Oon kironnut ja stressannut ja joutunu sivuuttamaan tän päivän menot. Kulta sitten laitto tossa tunti sitten viestiä että ''ootko kotona? :-) Mulla olis sulle yllätys!'' & se odotti mua pihalla nämä kädessä! Osaa se vaan olla niin ihanakin <3

Huomenna meidän koulupäivä on palvelutalossa. Mennään tekemään vanhuksille ruokaa, käyttämään niitä ulkona tai pidetään jotaki aktiviteetti hetkeä. Tosi ihana idea ja mä ainakin oon menossa ihan innoissani vaikka joudunkin polkemaan muutaman kilsan enempi! :-D Mutta ois niin ihanaa kun kaikki koulut tekis edes yhtenä vuotena koulu päivänään jotaki toisten hyväks! 


Ihanaa alkavaa viikkoa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat