lauantai 3. lokakuuta 2015

Katsausta lähipäiviin.



Mulla alkoi maanantaina työssäoppiminen tossa läheisessä päiväkodissa. Oletin että tää ois rankempaa ja oisin ihan kuollu, mutta vaikka päivät on 8h ja pääsen aina melkeen siinä 16-17 välillä josta suuntaan suoraa salille ja oon vasta 18-19 aikaa kotona, jonka jälkeen pitää joko tehdä eväät seuraaville päiville töihin, taikka siivota vähän kotia taikka tehdä koulu/työ juttuja ja jää pieni hassu hetki miehelle nii jotenki en edes tajua töissä ajan kulua, en jotenki tajua että oon töissä :-D tai siis tarkoitan vain, että tää kaikki tuntuu jotenkin niin omalta, ja luontevalta. 

Mut on otettu tosi hyvin vastaan, mulle oltiin raivattu oma kaappi jo ekana päivänä, ohjaajat antaa mulle aika vapaat kädet toimia, ja vastuutakin. Ettei se oo vaan sellaista että no 'ota yks lapsi ja pyyhi pöydät' meiningillä. Sain pitää torstaina jo ekaa kertaa päivä piirin lapsille, ja muutama muukin hetki on jo mietinnässä. Meillä on perjantaisin koko talon yhteinen lauluhetki, ja eilen katsoessani niitä kymmenkunta lapsia jotka tanssii pomppii laulaa ja on silminnähden onnellisia, meinasi muutama onnen kyynelkin tulla :-D Tää on se juttu mitä mä tahdon isompana tehdä, ja olen niin äärimmäisen onnellinen että vihdoin pääsin opiskelemaan tätä alaa! 

Edellisenä viikonloppuna käytiin miehen kanssa äitillä moikkaamassa häntä ja hänen marsujaan :-D Sieltä suunnattiin siipiravintolaan syömään. Tyäpaikalle oli perjantaina ilmestynyt ''laatikko'' missä luki pusuja perjantaille ja saatiin toffee suukkoja. Yksi ilta tein iltapalaksi täytettyjä croisantteja ja toisena aamuna tupakalla istuessani ihailin aurinkoa ja kotikatua, oon viettänyt hellyyskohtauksia kissani kanssa, ottanut muutaman selfien ja ollut onnellinen - Kaikki on hyvin. <3 

Mulla ei tänään oo minkään näköisiä suunnitelmia, mutta ainakin pitäisi vähän tätä kotia siivoilla, käydä sokoksesta hakemassa muutama juttu, ja ehkä voisin jopa tuonne aurinkoon lähteä lenkille. 

Ihanaa aurinkoista viikonloppua teille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat