torstai 15. lokakuuta 2015

mun arkea just nyt

 Meillä näyttää olevan työpaikalla tapana tälläiset pienet piristykset viikon keskellä. <3
 mitä tähän nyt sanois :-D vedin lapsille nalle jumpan.
 Töihin lähdössä. jee.
 Käytiin keräilemässä lapsien kanssa vähän lehtiä askartelu käyttöön.
 Lauantaina vietettiin vähän tyttöjen iltaa!
 Salia, salia & salia..
 Hengähdys tauot mun arjessa yleensä on just työ taikka koulujuttuihin liittyviä :-D
 Sain tänään yhdeltä tytöltä pienen oma tekemän vihon joka oli täynnä hänen pirustuksiaan. <3
Bae osti mulle eilen piristystä päivää <3
Treffattiin yks päivä äitin kanssa ja lähettiin käymään haudalla. 


Emmä suinkaa kuollu oo vaikka musta viimeksi onkin kuulunu tän kuun alussa ja nyt mennäänki jo kuun puoliväliä. Mun kiireellisestä elämästä on tullut vieläkin kiireellisempää nyt kun mulla alko tää top-jakso. Ja kuten näkyy, ei mun arkeen kuulu erikoisempaa viime postauksesta.

Mies lähti tänään aamulla Mallorcaa viikoksi ja voi nyyh sanon minä. Ei olla ikinä oltu näin pitkää aikaa erossa, mutta ehkä tähän ei kuole.. :-D sitä inttiä odotellessa...

Ei mulla mitään sanomaa tähän postaukseen ollut. Kuhan tulin jakaa nämä vähäiset ja aika työpainotteiset kuvat tänne ja kertomaan että hengissä ollaan.

Palaillaan seuraavaksi lauantain kuulumisilla, sillä mä suuntaan Helsinkiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat