lauantai 17. lokakuuta 2015

virkistys lauantai.

Helsinki on kyllä niin kaunis paikka, että hitto! Oon aina pitäny helsinkiä vähän sellaisena talo kaupunkina ettei sieltä pahemmin luontoa löydy mutta jotenki äh. en mä osaa edes selittää! Dösässä istuttuani niin helsinkiin päin kun siskolle oli niin kaunista. Anyweys, otin tänään aamulla suunnan helsinkiä kohti tapaamaan Janinaa. Käytiin tietty vapiaanossa syömässä, sielä on niin nätti sisustus ja maailman parhaat pastat! Eksyttiin tuomionkirkolle ja napsastiin muutamat kuvat. Ihanaa ku kerranki pääs kuvaamaan kunnolla asua ja itseään ja vielä sellaisen tyypin kanssa joka osaa kuvata ja on luontaista olla siinä edessä. Forumista kierrettiin muutamat kaupat ja tietty hengähdettiin hetki jungle juice baarissa. Siitä sitten lähdinkin aika suoraan siskolle ja nyt oon kotona! Oli kyllä taas vaihteeks ihana pieni virkistys päivä kotikunnilta. 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Aattelin kysyy sun mielipidettä 24h saliin Lahdessa. Millainen naisten puolen sali on ja millaiset ryhmäliikunnat? :-) lähinnä kuullut puhetta että siellä käy tosi paljon porukkaa niin olis kiva kuulla mielipiteit lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :-) 24 on paljon sinänsä väkeä se on totta, mutta mun ei oo koskaan tarvinut pahemmin laitteisiin ''jonotella'' naisten sali on aika pieni, ettei normaalin salin kokonen tosiaan mutta sielä mahtuu kyllä treeninsä tekemään, ja mun mielestä just kaikki oikeet laitteet, paitsi jalkaprässiä sinne vähän kaipailisin. En nyt oo käyny tosi pitkään aikaa ryhmäliikunnoissa mutta tosi monipuolista tarjontaa! oon ite tykänny salista tosi paljon. Ihana henkilökunta ja en koe sitä porukkaa sielä sellaiseksi joka katsoisi sua alas päin. Kannattaa oikeesti tulla kokeilemaan, suosittelen niin lämpösesti :-)

      Poista

Lukijat