sunnuntai 25. lokakuuta 2015

''voisitko antaa mulle avaruuteen asti ulottuvat vauhdit?''

Viikko sitten sunnuntaina juhlittiin mun serkun 8 vuotis synttäreitä. Sain jopa perheen nuorimalle nukutus tehtävän :-D Maailman helpoin lapsi ketä olen nukuttanut, pieni nukahti valehtelematta 2 minuutissa. Saisinko tonne töihin tällässiä lapsia? :-D
No, niitä töitä! :-)
 Tää on sellasta ruokaa mitä teen usein jos tarvin ruokaa vain yhdelle päivälle. Tää on ravitsevaa, nopeeta, halpaa ja hyvää! 
 Mun yks ystävä tuli käymään mun luona tossa maanantai iltana, ja pidettii lettukestit ja vaihdettii kuulumiset taas ajan tasalle <3
Tykkään niin paljon näistä auringon nousuista ja laskuista mitä mun ikkunasta näkyy <3
 Aaaa, oon menossa Sannan kanssa kattomaan Sannia ensi kuussa, enkä millään malttaisi odottaa, jee!!
Kulta tuli torstai iltana takasin mallorcasta. Pyysin sitä tuomaan mulle jotain mistä sille tulee mieleen minä, ja toi unisieppari oli kyllä niiiin nappi valinta. Cool oreo rasia täynnä oreo keksejä ja rannekoru. Pyysin kyllä tuomaan simpukoita mutta toi väittää ettei niitä muka saannut kaupoistakaa! :-D 

Mulla alkaa huomenna vika viikko työssäoppimista. En haluis palata kouluun, se ei tunnu oikeelta. Haluisin vaan jäädä tuonne koska sielä tunnen oloni niin vahvasti sellasseks et sielä mun kuuluu olla, omaks. En tiiä osaanko enää olla koulussa :-Dd Niinku oon aikasemmin sanonukki nii ei toi tunnu edes työltä. Ens viikon jälkeen onki enää 2 viikkoa koulua ja tutkintotilaisuus viikko ja sit pitäiski olla kasvun tukeminen ja ohjaus tutkinto tehtynä! :-)

Mua hävettää sanoa tää mitä mä nyt kerron, mutta mä olen tosi väsynyt mun arkeen. Ja se miksi mua hävettää tää sanoa on se että mulla ei ole mitään mikä oikeuttais mut olemaan väsynyt: Ei niitä oikeita töitä, lapsia tms. Musta vaan tuntuu että mun koko elämä on pelkkää salilla käyntiä ja kodin siivoomista.

Kaipaisin nyt vaan tosi paljon jotain irti ottoa arjesta. Kylpylään, laivalle tai mitä parasta niin jonnekkin ulkomaille mutta ei mulla oo mihinkään noista varaa. Mä en edes voi lähteä ulkomaille koska meillä ei oo koulusta lomia, pari pakollista päivää jouluna ja kesäloma 4viikkoa jolloin teen kesätöitä.

Ehkä mä jaksan, vaan koska on pakko.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat