sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Loppu?

Oon ihan umpikujassa tän blogin kanssa. En osaa laittaa tän ulkoasua sellaiseksi kun haluisin, inhottaa miten tää on täynnä vaan puhelinkuvia, inhottaa kun kameraaki pitäisi hommata parempi objektiivi että sais niitä parempia kuvia tänne mutta ei ainakaan hetkeen ole siihen varaa, inhottaa miten mulla ei ole mitään aiheita mitä postata, kaikki on näitä 'eilen tein sitä, ja tänään tätä' tyylisiä. 

Haluisin että mun postauksissa ois joku ihan aihe, ja vaikka voitais ottaa kerta viikkoon / kk sellainen katsaus puhelimen kuvien kautta että mitä on tullu tehtyä, mutta aiheita en keksi sitten millään :-D Mun elämä on niin tasasta. Tuukkaa, kavereita, koulua ja salia.

En oo niin rikas että ostaisin joka päivä uusia juttuja mitä tänne esitellä, tai rahaa millä matkustella. En oo fitnnes tyttö, enkä oo äiti. Tuntuu että nää on niitä ainoita kategorjia joissa riittää mielenkiintoa, juttuja, ja aiheita vaikka muille jakaa.

En koskaan oo pitänyt blogia siinä toivossa että saisin paljon lukijoita, te 54 lukijaa ootte aivan riittäviä mulle. Oon päässyt tekemään yhden yhteistyöpostauksen, josta en ikinä olisi uskaltanut edes ajatella. Minun blogiko?

Tää on teille lukijoillekki törkeetä jo, että postaan huonolaatusia kuvia, kerran viikkoo tai kahtee.
Ja tämä mun umpikuja varmaan näkyy postauksien läpi teillekkin?

En vaan tiedä mitä tehdä.. Kaikki postaus fiilis ja into tässä jo menee ku koko blogi tökkii.. Ensimmäisen blogini avasin varmaan jo 14-15 vuotiaana ja siitä lähtien sitä on tullut pidettyä on off muodossa. Jotenkin tää on kuitenkin osa mua. Tykkään tulla jakamaan kuvia ja kuulumisia. Ajatuksia ja mietteitä.

Tulen kyllä ilmoittamaan teille jos tämän lopetan. Nyt on vaan aika hetkeksi vetäytyä miettimään että mitä tehdä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat