lauantai 19. joulukuuta 2015

Viimiset kaks viikkoa puhelin kuvien perusteella.

Pakko tulla vähän purkaa puhelimesta näitä kuvia pois. Puhelin kun kulkee joka paikassa mukana, ja mä oon vähän sellai ''kaikesta on pakko saada kuva'' - tyyppi :-D Mieskin tietää jo että ei saa alkaa syömää ennen kun oon saannut kuvan, tai jotaki pakettia ei saa avata ennenkun oon saannut kuvan tmstms :-D Kyllä oon tosi monesti miettinyt tätä, ja mieskin on monta kertaa sanonu että 'etkö voisi vaan nyt nauttia tästä hetkestä?' Ja oonkin kyllä jo tosi paljon rajottanut sitä varsinki juuri miehen seurassa. Kuitenkin, lähetää kattomaan mitä oon viimesten kahen viikon aikana tehnyt! 
[1.] Jaoin yks päivä instagramin puolelle kyseisin kuvan, tällä tekstillä : ''Kun ostin salikortin, kävin muutaman kuukauden vain ryhmäliikuntatunneilla. Suosikiksi osottautui bodypumppi ja sielä tulikin käytyä sen 4-5kertaa viikossa. Kuitenki ohjelma ja aikatauli bodypumpissa ja muissa kivoissa ryhmiksissä muuttui eikä aikataulut sopinut enään mun arkeen ja rytmiin. Alotin käymää salilla naisten puolella. Se ahdisti. Ahdisti kovin. Laitoin yleensä viestiä mun "persoonatreinerille"@mettesaisa :lle ja kysyin liikkeitä ja miten niitä tehdään oikein tms. Serkku auttoi mua alkuun ja kaikissa mun kysymyksissä. Sali alkoi sujua enkä enään ensimmäisten viikkojen jälkeen edes tajunnut etten ajattele että "kattooko nyt kaikki miten väärin mä teen ja kuinka huono oonkaan." Vaan puuskutin menemään. Kuukausi sitten tapahtui jotaki mitä en IKINÄ olis uskonut uskaltavani tehdä: menin YLEISELLE salin puolelle treenaamaa, ja hei löysin jopa muutaman kivan laitteenkin mitä ei naisten puolella ole. Nykyään treenaan puolet naisten puolella olevilla laitteilla ja puolet sitten niillä laitteilla mitkä löytyy vaan tuolta yleiseltä puolelta & oon alkanut sen takia samaan treeneistä enemmän irti! Uskaltakaa siis joskus mennä sen mukavuus alueen ulkopuolelle''
[2.] Viimeviikon sunnuntaina sain miehen äitiltä viestiä että tahtoisinko leipoa pipareita? Ja vastasin että ''mikä ettei!'' Mies söi taikinaa ja mä leivoin pipareita :-D
[3.] Käytii yksi päivä koulun kanssa Lehtiojan palvelutalossa. Talo oli tosi lämminhenkinen ja siel oli muutama marsuki ilahduttamassa vanhuksia. [4.] Talo oltiin jo laitettu jouluseks mm. piparkakku taloilla joita sielä olikin useempi pitkin pöytiä. 
[5.] On tää katti vaan rakas <3
[6.] Viime lauantaina polskittiinki pari tuntia pinturipuku päällä!
[7.] Aurinko, sinua kaivataan.
[8.] Voin vieläkin mielessäni palata näihin maanantain tunnelmiin. Huhhu. En oikee löydä sanoja vieäkään :-D
 [9.] Mies vei mut syömää sen kunniaksi että yksi tutkinnon osa on nyt suoritettu. [10.] Mies hoitaa part 485839
[11.] Torstaina pääsin koulusta jo 12 aikaa josta suoraan lähinkin polkemaan sannan luokse. Siinä pari tuntia puhuttiin kuulumiset ajantasalle. [12.] Juuso tulikin sitten illemmalla käymään mun luona. Katottiin tähtiin kirjoitettu virhe, juteltiin ja käytiin iltapalalla mäkkärissä. :-D
[13.] Kylhä nyt pari selfietäki on pakko tähänkin postaukseen tunkea! :-D


Hei tyypit, joulu on alle viikon päästä! Mitkä fiilikset? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat