torstai 31. joulukuuta 2015

vuoden viimeinen.

Mulla ei kyllä ole yhtään sellainen fiilis että vuoden vikaa päivää vietäis. Kai se sieltä sitten hiipuu kun raketit alkaa paukkumaan. Mulle uudetvuodet on aina ollut jotenki tosi ahdistavia päiviä. Oon ollut niin monet uudetvuodet yksin että siitä on tullut pikemminkin sääntö ku poikkeus. Tänä vuonnakin vähän niinkun jäätiin miehen kanssa ''yksin''. Kaikki yhteiset kaverit on ympäri suomea omien kavereittensa kanssa juhlimassa. Ollaan siis tänään vain kahdestaa, ellei nyt joku ihme tapahdu ja saada jotaki meininkiä. Parempi kuitenkin näin kun yksinkään. :-D

Mun ois tarkotus ihan kohta puoliin lähteä salille ja käydä hoitamassa keskustassa vielä muutama juttu ennen iltaa. Sitä ennen kuitenki ajattelin tulla jakamaan vuoden viimeiset puhelin kuvat. 
 [1.] Mies on paljon tullut katsomaan mun kanssa sellaisia leffoja jotka ei niinkään oo ollut sen mieleen ja eilen oli sitten mun vuoro olla ''uhri''. En siis oo nähny näitä aikaisempia star wars:ei, en tiedä näitten juonta enkä oikeestaan yhtään mitään. Leffa kesti yli kaksi tuntia ja hetken siinä jo mietin että mihin oon nyt taas uhrautunut :-D Leffa ei kuitenkaan ollut niin paha kuin ajattelin. Siinä oli heti alussa jokin tosi söpö ja symppis pallon muotoinen robotti, seurailin sitten sitä koko leffan ajan XD [2.] Ennen joulua käytiin miehen kanssa mummolla ja papalla. [3.] Niinkun oon täälläki maininnut ettei meillä ihan hirveesti lomaa koulusta ole. Kuitenkin meidän ope oli niin ihana että toi yksi päivä tunneille vähän piristystä :-) [4.] Käytiin yks ilta miehen kanssa heinolassa. Satuttiin ajamaan jonkun puiston ohi joittenka puihin oli kiinnitetty tollai iso valo ''katto''. En osaa selittää paremmin, mutta oli tosi ihanan näköstä ja käytiinkin sielä käppäilemässä. 
 [5-8.] salia, salia, salia & salia.. :-D
[9.] Paras kombo ikinä! Rahkaa ja hedelmiä! [10.] Joulupäivänä käytiin isin ja siskon kanssa haudalla. [11.] Maanantaina lähdettiin moikkaamaan kaveria sairaalaan. [12.] & tiistaina olikin sitten taas koulua. 
[13.] Ennen joulua kävin moikkaamassa Sannaa. [14.] Eilen lähettii leffan jälkee tsekkaa miltä messilässä näyttää. Sielä on oikeesti aina niin talvi kun sinne menee, en kestä! [15.] Muru otti vähän rennommin jouluna :-D [16.] Tää juttu ei oikee ikuistunut nyt kuvaan. :-D Livenä oli hienomman näköstä! 

Nyt tosiaan kimpsut ja kampsut kamaa ja päivän askareihin. 
Ihanaa uuttavuotta! Olkaa varovaisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat