lauantai 6. helmikuuta 2016

''Mikä on pahinta mitä voi sattuu?''

Aika tuntuu menevän ihan liian nopeasti. Sitä tuntuu olevan liian vähän. Kavereita & muita menoa taas vastaavasti liikaa.. :-D Puhelimeen on kertinyt kuvia taas ihan kiva määrä jotenka ajattelin nyt kun mulla on hetki aikaa, niin tulla purkamaan niitä taas tänne.
[1.] Oon tässä muutaman päivän ollut vähän huonommilla fiiliksillä, ja oikeestaan juurikin nytten tekisi mieli vain itkeä. Mutta kyllä täältä vielä noustaa. [2.] Viime perjantaina kävin moikkaamassa kaveria.
[3.] Sain isiltä joululahjaks yhen PT tunnin, ja se tuli käytettyä tossa torstaina. Nyt on treeni ohjelma kädessä ja tsekattu että liikkeet menee oikeella tekniikalla. [4.] Tällä viikolla oon käyny muutamaa otteeseen piiiiiiitkästä aikaa ryhmiksillä. 
 [5.] Väsynyt, mutta onnellinen tytsy. [6.] Naamakatsausta.
 [7.] Kahviteltiin yks päivä Sannan kanssa ennenkuin : [8.] Lähettiin Bodypump tunnille.
[9.] Kaveri toi näitä ykspäivä kouluun ja nää oli musta jotenki sulosen hauskoja :-D vaikkakin pahoja ku mitkä. [10.] Voisin väittää että mulla on yks ihan parhaista siskoista ikinä. Ihana oli ostanut mulle kaikki fazerin uutuus maut. Odotin näiltä jotenki tosi paljon, ja vähän petyin näihin. >:(
[11.] Tarjotin näyttää aina tältä keittopäivisin, hah :-D [12.] Lähettii kaverin kaa sen siskolle kokkailemaa safkaa.
[13-14.] Lähettii torstaina luokan kanssa Nastolaan sellaiseen vammaisyksikköön, ja niillä oli sielä navettaki missä oli muutamia eläimiä. 
[15.] Pistekirjotuksen tutkimista. Siinä lukee Tiistai. [16.] Koulu juttuja ja vähän välipalaa ennenkuin illan ryhmikset alkoi.
[17-18.] Käytiin tänään äitin kanssa katsomassa mun uutta pikkuserkkua. Voikun toinen oli pieni ja niiiin söpö <3

2 kommenttia:

  1. Moi. Ensinnäkin, ihana blogi sulla ja vaikutat todella symppikseltä. :)

    Selailin tässä noita sun vanhoja postauksia ja haluaisin kysyä, että paljonko olet painanut painavimmillasi? Kysyn lähinnä siksi, kun aihe on minulle hyvin ajankohtainen. Minullakin on masennuslääkitys ja sen myötä paino on noussut peräti 15kg. Olen 160cm pitkä ja painan 73,5kg. Edessä on siis ainakin 10-15kg painonpudotusurakka. Haluatko siis kertoa, kuinka paljon olet ollut painavimmillasi, nykyisen painosi, ja kauan sinulla kesti tiputtaa kilot? Paljonko painat nykyään, entä pituus?

    Ja tietysti kaikki treeni ja ruokavinkit on tervetulleita jos haluat antaa. Kiitos paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos <3

      Mä oon 166cm pitkä ja pahimmillani painoin 70kg. & nykyinen painoni on tällä hetkelle 56kiloa. Tiputin sen 15kiloa (mistä yks on tullut takaisin. Toivottavasti lihasta vaa ;-) haha :-D) 9kk.

      Täältä voit käydä kurkkaamassa mun elämäntapa muutoksista : http://janettenikki.blogspot.fi/2015/04/11kg.html
      JA http://janettenikki.blogspot.fi/2015/08/treeni-ruokavalio-kuulumisia.html

      Tsemppiä sulle matkaan! :-)

      Poista

Lukijat