sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

LUOTTOASU.

Jokainen tiestä varmaan tietää niitä päivä kun mikään ei näytä hyvältä. Kaikki on huonosti, kaikki on rumia, kaikki roikkuu tai on liian pieniä sun päällä? Näytät lihavalta, eikä vaan yksin kertasesti ole mitään päälle pantavaa? Naisten lehdissä vinkkaillaa jättämään kaappii aina puhtaaksi muutama luottoasu, juuri näitten päivien varalta.
Eilen puin päälleni mun luottoasun! Aika yksinkertainen eikös? Mutta musta vaan niin ihana. Ton neuleen oon joskus aikoinaa ostanu cubuksesta, ja sen jälkeen se on löytynyt melkeen joka päivä mun päältä yhdistettynä milloin erilaisii t-paitoihin, kuin myös toppeihin. Tää neule on ihanan tuntunen, Niin pehmeä, ja lämmin ja yksinkertaisesti vain mukava päällä.

Mustat farkkuni oon ostanu ginatricosta, nää on ne farkut joista oon joskus vinkannut teille postauksessa Dr.denimit halvemmalla?. Näitä mustia housuja on nyt tullu käytettyä vähän vähemmän sillä yleensä käytän mun vähän vaaleempia farkkuja, jotka on muuten samaa mallia. Nää ginan mollyn farkut on aivan ihania, ja melkeen kun Dr. Denimit ! Tämän asun kanssa toimii myös ne mun vaaleemmat farkut.

Tähän asuun sopii monenlaiset kengät, mutta eilen aamulla valitsin nuo mun mustat nilkkurit.

Tää asu on vaan ihanan yksinkertanen ja tän ympärille voi rakentaa kivoja kokonaisuuksia. Oikeestaan ihan yhdellä sanalla, tuo neule taitaa olla se mun luottoasu, sillä juuri sen kanssa sopii niin monta vaatekappaletta ja kokonaisuutta että huhhu.

Onkos teillä luottoasuja?

1 kommentti:

  1. Tosi kiva asukokonaisuus, etenkin tuo neule! Oma "luottoasuni" on vaan farkut ja huppari :D

    Ps. Blogissani on nyt käynnissä arvonta ;) Pikkusiskonblogi

    VastaaPoista

Lukijat