maanantai 28. maaliskuuta 2016

Meidän pääsiäinen.

Jotenki kaikki juhlat menettää merkityksensä, näin kun kasvaa isoksi. Kun oltiin pienempiä, isillä oli tapana piilottaa meille pari munaa jonnekkin kämppää, ja niitä yhdessä siskon kanssa etsiskeltiin. Nykyään saan vain suklaamunan kätee :-D hah. Niin sanottu lehvähdys ''loma'' tämä ei mulle ollut, sillä lomaa on takana yksi viikko ja kaksi edessä. Jotenka, no nämä neljäpäivää taisi sitten olla mulle syy syödä paremmalla omalla tunnolla suklaata, haha :-D Me ei olla koskaan pahemmin vietetty pääsiäistä. Ei oo mitään perinteitä tms jotenka ollaa poikaystävän kanssa vietetty nää neljä päivää, juuri niin niinkuin meitä on huvittanut. 

Pitkäperjantaina me käytii kattomassa täällä Lahdessa kärsimysnäytelmää. Se alkoi kaupungin talolta, ja loppui ristinkirkolle. Oon joskus tän pienempänä perheen kanssa käynyt katsomassa, ja silloin pelästyin aivan kauheesti sitä ruoskinta kohtaa, ja se olikin ainoa mitä tästä näytelmästä muistan. Halusin käydä katsomassa sen uudestaan. Musta silti vielä näin vanhempana ne ristiin nauliimis kohtaukset tms oli kamalia. hyi. Ei tarvi taas muutamaan vuoteen mennä. :-D 

Lauantaina oltiin vain, ja illalla suunnattiin leffaan katsomaan Deadpool & nyt on pakko myöntää, että kyllä meni koko leffa ihan ohi! En oikeen ymmärtänyt koko jujua. 

Sunnuntaina me käytii poikaystävän mummon luona syömässä josta mä lähdinkin melkeen heti tuon ihanan koiran ja miehen äitin kanssa lenkille. Illalla käytii pyörähtämässä mun kaverin luona ja loppu ilta rentouduttiin yhdessä saunassa. 

Tänään mä oon jo kerennyt sali treenin käydä vetämässä, ja kohta mies tulee tähän mun luo. Ajateltiin vaan olla, ja myöhemmin kun hän lähtee kavereille katsomaan matsia, niin mä lähden käymää isin luona, ja myöhemmin illemmalla koittaa taas miehen lähtö sinne inttiin. Ihan hirmu nopsaa vierähtää nämä meidän yhteiset viikonloput, mutta niin vierähtää viikotkin. 

Ihanaa pääsiäisen viimeistä päivää, nauttikaa auringosta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat