tiistai 22. maaliskuuta 2016

mukavia viboja, ja kevään auringon säteitä.

Ihanaa, mulla oli lauantaina vika harjottelujakson työpäivä! Nyt sitten 3viikkoa lomaa, joista kaksi ensimmäistä on jo aikalailla puukattu täyteen. Mun pitäis itseasiassa tällä hetkellä olla salilla tai tekemässä tutkintosuunnitelmaa, mutta jotenki tää puhelin kuvien purku tänne blogin puolella on mieluisempaa puuhaa! :-D Onneksi oon tämän päivän pyhittänyt täysin niille koulu jutuille ja kodin hoitoo niin eipä tässä kiire esim sinne salille edes ole. 
[1-4.] Oi kun tämä päivä oli kiva! Treffailin Sannan kanssa ja viihdyttiinkin useempi tunti. Nappastiin trenssitakki postauksen kuvat. Käytiin haukkaamassa jotaki safkaa muutamassaki kahvilassa, ja käytiin kotiuttaa mulle ihana uusi Canon eos 100D. Oon lukenu tästä vain hyvää, ja mun olikin jo aika päivittää mun kameraa, sillä vanhempi on jo n. 4 vuotta vanha. Tästä varmaan tulee postausta erikseen kun saan tästä enempi kokemusta ja parempaa tuntemusta! :-) 
[5-6] Töitä, töitä ja töitä. Käytiin yksi päivä asukkaitten kanssa mössössä syömässä ja niille oli järjestetty sinne disco. En ookkaan ennen edes tiennyt että Lahden mössö järjestaa vammasille discoja. Oli ihana nähdä, miten jokainen sielä oli niin fiiliksissä ja tosi onnellisia. Miten pienestä <3 Vikana päivänä, eli lauantaina paistoin asukkaille lettuja. [8.] selfiee.
[9-11.] Poikkesin lauantaina äitin luona ennenkuin jatkoin matkaa yhdelle kaverille. Äiti kovasti halusi että nappaisin muutaman kuvan sen marsuista jotenka pieni kuvaus sessio siinä järjistettiin. Äiti joi samalla kahvia kun mä ryömin pöydän alla kameran kanssa näitten perässä! :-D

Katotaa pääsisinköhän mäkin tänään vielä nauttimaan tosta auringosta täältä neljän seinän sisältä! Ihanaa päivää teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat