maanantai 14. maaliskuuta 2016

TRENSSITAKKI.

Olin täältä Lahden suunnalta kolunnut kaikki kaupat useampaakin otteeseen läpi, enkä vain löytänyt mieluisaa trenssi takkia itelleni. Oon kuullut ettei tämä ollut vaan mun ongelma vaan useampikin oli joutunut lähteä helsiinkiin sellaista ostamaan. Pakko oli kuitenkin kevät&syksy takki saada, sillä entinen taitaa olla ja roskiksessa.

Samalla reissulla kun lähdettiin miehen kanssa flamingoon, koluttiin Jumbosta kaikki kaupat jotka mua miellytti. Homma ei henlsinginkään suunnassa ollut kovin helppo, sillä etsin vähän paksumpaa trenssi takkia että alku keväästä ja syksystä sillä tarkenisi olla. Kaikki trenssi takit oli kamalan hentoa materiaalia.

Onneksi kuitenkin mies raahasi mut kauppaan josta en ikinä löydä mitään, nimittäin Seppälään. Sieltä olen itselleni tainnut vaatteita löytää viimeksi 10vuotiaana. Oon pienestä asti ollut tosi tarkka siitä mitä päälleni hyväksyn, tämämpä takia mm. isi ei koskaan ostanut mulle pienempänä vaatteita ilman mua. Alkoi miestäkin siinä hiukan kiristää mutta ihanasti malttoi loppuun asti. Onneksi malttoikin, nimittäin tämä takki lähti mukaan!

Tänään kahviteltiin Sannan kanssa, ja se ihana suostui ottamaan musta pari kuvaa tätä postausta varten. Ajattelin aluksi että se olisi jotenki kiusallista sillä en pysty olemaan kameran edessä kuin siskon ja toisen Sannan kanssa, mutta mulla olikin heti ihan rento ja hyvä olo tossa. Näitä asukuvia olisi kiva saada tänne enempi, mutta voi hitsi kun olisi joku joka näitä räpsisi. Ehkä pitäisi alkaa pikkuhiljaa tuota mun toista osapuolta alkaa treenaamaan tähän hommaan :-D

Tän takin totuttelemisessa menee vielä hetki jos toinenki. Tämä on nimittäin ihan vastaista mitä mä oon ennen käyttänyt, tai edes syttynyt. Vähän ihmettelinkin aluksi kun aloin haluamaan tälläistä takkia. Mitäs mieltä te ootte?

4 kommenttia:

  1. Heippa, en sano tätä todellakaan pahalla, mutta olisi mukava nyt kun muutenkin panostat blogiisi, että panostaisit myös kirjoittamiseen. Olen seurannut jo pitkään blogiasi ja kirjoittaminen on muuten parantunut, mutta kielioppi on vielä vähän hukassa. Yhdyssanat! Trenssitakki!

    Muuten tykkään blogistasi suuresti, piti vain mainita pienestä häiritsevästä yksityiskohdasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Ensinnäki kiitos huomautuksesta, otsikko on nyt korjattu :-) Tiedän ettei minulla ole varmaan yhtäkään postausta josta ei kirjoitusvirhe löytyisi, mulla on lukihäiriötä joka on vaikeuttanu mua ala-asteelta lähtien. Puuh. Yritän aina kyllä oikolukea postaukseni, mutta niin vaan ne kirjoitusvirheet näyttävät oikeilta.. :-(

      Poista
  2. Todella kiva takki ja ihanat kuvat :) Olet kaunis!

    VastaaPoista

Lukijat