tiistai 26. huhtikuuta 2016

''Älä koskaan luovu siitä, että kohdattuaan sinut ihminen on onnellisempi kuin ennen sitä.'' - Äiti Teresa

Vielä jodutaan tämäkin postaus menemään näillä tylsillä puhelin kuvilla. Mulla on yksi idea valmiina, mutta en ole ketään saannut kuvaamaan siihen postaukseen tarkotettuja kuvia, jotenka hetki ainakin pitää vielä odotella parempi laatusia kuvia. Mulla on ollut tässä kamala kiire ja jokaiselle päivälle jotakin menoa. Tänään mun menot peruuntu ja oon tullut koulusta suoraan kotiin. Oon kerennyt olemaan vähän yli 2 tuntia kotona, ja mulla on jo nyt sellai fiilis että haluan täältä jonnekkin tekemään jotakin! Mua ei vaan ole luotu olemaan.
[5-6.] Tästä tyypistä on kyllä moneen! Niin luku, postaus, leffa, uni, kuin hellyyskaveriksi. Tälläkin hetkellä hän tässä mun vieressä makoilee. [7.] Viime viikon tiistaina lähdin isin mukaan käyttämään Lucaa eläinlääkärissä. [8.] Käytii sunnuntaina pyörähtää isin luona, ja Luca hyppäs (lue: katsoi miestä anovin silmin että voisitko nostaa mut syliin.) miehen syliin useampaakin otteeseen. Mies koirapentukuumeisena on rakastunut tähän veijariin.
 [9-10.] Salia unohtamatta.. :-D [11.] Oi nami - tälläinen annos kelpais vaikka heti tähän nenän eteen! 
[12-14.] Treffailin eilen Teemua ja hän sai yht'äkkiä idean että lähdetään Helsinkiin käymään Punanaamiossa kun hän tarvitsee töihin naamiaisasun vapuksi. Meillä oli noin 2 tuntia aikaa ennenkuin kauppa suljettaisiin ja matkaan menisi ainakin se tunti. - no ei se mitään. Käytiin kaupassa ostamassa yli kilo irttareita ja lähdettiin matkaan. Punanaamioon kerettiin, siskoakin käytiin moikkaamassa ja mä pääsin ajamaan Helsingin keskustassa!! Ei ollut niin hankalaa tai pelottavaa kun luulin ja mitä kaikki on uskotellut ja kuinka paniikissa Teemu oli meno matkalla sinne :-D Illalla vein Teemun täällä Lahden päässä yhteen mun lemppari paikkaan täällä Lahdessa. Tälläset extempore reissut on kyllä ihan parhaita! [15.] Samaisena sunnuntaina kun käytiin isillä piipahtaa sain sieltä tälläisen ihanuuden! Isi oli ostanut tämän vaimolleen mutta unohtanut että heillähän on jo tälläinen. Joskus siis isin huonosta muistista on hyötyäkin ;-)

Musta ei todennäköisesti kuulu ennen vappua, jotenka toivotan etukäteen teille ihanaa vappua tyypit! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat