sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

ENSIMMÄISET VAUVAKUVAUKSET!

Ei onneksi ihan tuntemattoman kanssa, vaan mun ja miehen yhteisen kavereitten kanssa. Tämä pari on saannu muutama kuukausi sitten ihanan pienen terveen pojan. Sovittiin treffit lauantaille, ja pikaisten kuulumisten ohella laitettiin vauva kuvaukset käyntiin.

Mua vähän jännitti, sillä en oo koskaan aikasemmin tehnyt tälläistä. En ollu varma, onnistunko saamaan heidän mielestään ihania kuvia. Onhan oman lapsen kuvat niin tärkeitä, mistä vielä haluaa teettää tauluja, ja kun enhän mä mikään ammattilainen ammattilaisen kamarella ole. Onneksi nämä ystävät kyllä tiesivät sen, ja oli ihanaakin kun vauvan äiti vaan luotti muhun, ja antoi mulle vapaat kädet!

Oon aina tykännyt kuvata, sommitella asioita, ja kokeilla kuvissa eri kuvaus kulmia. Tätä oli yllättävän ihana tehdä! Vanhemmat tykkäsi kuvista, ja itsekkin olen aika tyytyväinen. Mun lempparit näistä on ehdottomasti ensimmäinen ja vika kuva!

Mitäs te sanotte? Löytyykö lempparia? 

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Laittaisitko mulle sähköpostia elina.andi (at) gmail.com, en löytänyt sun yhteystietoja täältä :)

    VastaaPoista
  2. Joo, kirjoittelen sulle viestiä ihan just! :-) eli ooppa sähköpostin äärellä!:)

    VastaaPoista

Lukijat