keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Kesä & onnellisuutta.

Mun keholla on sellainen ärsyttävä tapa, että kun jotain stressaan ja se stressattu asia on tehty, mulle laukee migreeni. (vielä kun stressaan tyyliin kaikesta ja ihan täysillä. Eikä muhun toimi mitkää stressin lievitys keinot..) Tänään aamulla mulla jyskytti jo päässä, otin särkylääkkeen ja lähin kouluun. Kokeen jälkeen kuitenkin oksensin ja olo vain paheni. Otin toisen lääkkeen ja sinnittelin vielä. Iltapäivästä nimittäin olisi ollut lääkelaskuja, joita mulla ei olis varaa missaa yhtää! Kuitenkin olo yltyi niin pahaksi että oli pakko lähteä kotiin. 

400sivun koealueen vika koe oli siis tänään. Puuh. Nyt se on ohi, ellen joudu uusimaan :-D En muista tän päivän kokeesta mitään! Migreeni + koe ei oo mikää paras yhdistelmä. Nyt alkaakin sitten uuden n. 400sivun koealueen pänttääminen... Musta tuntuu etten mä oo tehnyt muuta kuin lukenut, mutta näitä kuvia sellaillessa huomaa että oon tehnyt vähän muutakin, vaikka aika liikuntapainotteiselta kaikki ''ylimääräinen'' aika näyttääkin :-D 

Nytten kuitenkin vähän migreenin helpottaessa ajattelin tulla purkamaan kuulumisia tänne puhelinkuvien kera. Tänään mun ois pitänyt nähdä Sannaa ja lähteä kuvailemaan että olisin saannut tänne ihan kamerrallakin otettuja kuvia, mutta no... ei voi mitää. Näillä mennään nyt! 
// Nää päivät on ollut aivan ihania ja kesäisiä. Ne on tehnyt mut niin onnelliseksi! Niinkuin ylempänä mainitsin niin kaikki ''ylimääräinen'' aika on aikalailla mennyt urheilun pariin. Oon käynnyt muutamaan otteeseen lenkillä miehen äitin kanssa muutamissakin paikoissa. Yks päivä kuitenkin lähdettiin lapakistoon. Se on kyllä niin ihana paikka!
// Harjoteltiin tänään koulussa neulalla pistämistä appelsiineihin :-D Huomenna aletaan pistämään toisiamme, jee! // kesäkesäkesä! // Salia.
// Haha, mun kisakatsomo näytti tältä! :-D // Saatiin eilen koulussa aihe josta täytyy ottaa selvää ja sitten ope passitti meidät ulos opiskelee. Kyllä näin vois opiskella aina! // Eilen koulun jälkeen ajettiin Teemun kanssa mukkulanrantaa. Mentiin laiturille istumaan jossa soi musiikki, aurinko paisto suoraa paljaalle iholle ja juuri tuossa hetkessä olin pakahtua onnellisuudesta. Voisin vaa muuttaa jonnekki missä on aina lämmin ja kesä. // Hali kesken koulupäivän piristää aina <3 

Edellinen (pitkän parisuhteen plussat & miinukset) postaus sai valtavan suosion. Siitä tuli hetkessä luetuin ja suosituin teksti! Kiitos tyypit! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat