torstai 5. toukokuuta 2016

kevät flunssaa ja kuulumisia.

 // Just niin mun tuuria tulla kipeeksi ku alkaa ihanat ilmat! Oon eilisen päivän vaan lepäillyt että pääsisin kouluun perjantaina mutta tänkin päivän olojen mukaan taitaa huominenkin mennä lepäilyksi. Alotin kattomaan pakoa uudestaan netflixsistä. Katottii sitä joskus siskon ja isin kanssa kun se alkoi, mutta mä luovutin jo tokan kauden ekan jakson jälkee sillä olin aivan tippunut kärryiltä. Nämä kaksi fiksua taisi kattoa sitä ihan loppuun asti. Ajattelin että jos nyt ymmärtäisin vähän enempi kun olen vanhempi, mutta en oo päässy vielä ekaa tuottaria loppuun asti ja mä oon jo pihalla! :-D

En muistanutkaan että yksin sairastaminen on näin kamalaa! Jostaki syystä mulla sattuu aina olemaa se kamalin tiskivuori tuolla keittiössä ja jääkaappi ihan tyhjä kun tuun kipeäksi. Tähän mennessä mies on aina tuonnut tullessaan kaupasta tarvittavat, tiskannut ja tullut tappamaan mun kanssa aikaa. & nyt kun se on tuolla valtion hoivissa niin joudun täällä sairastamaan yksin.

Oisko teillä muuten mitään flunssan karkoitus vinkkejä? Kaikki ne on enemmän kuin tervetulleita!

 // Maanantaina treffailin ystävääni Neea ja hänen poikaansa. Ihanan ilman takia napattiin poitsu rattaisiin ja lähettiin leikkimään mukkulanrantaa. Illemmalla vielä grillailtii. Oli kyllä ihana päivä ja niiiin kesäinen fiilis!
 // Tiistaina treffailin Sannaa. Onneksi satuttii sopimaan tiistaina näkemiset koska sairastuin keskiviikkona. Tän mimmin kanssa nähdään vähän harvemmin kun hän aasuu mäntsälässä niin näkemisiä on vähän hankalampi sumplia. Vaihettii kuulumiset ajan tasalle ja mussutettii suklaalevy puoliksi, mikäs sen parempaa? :-D // Meillä ei pahemmin lapsuudessa olla pinaattikeittoa syöty koska isi ei siitä tykkää yhtää! Mun alkoi kuitenki yksi päivä tekemään mieli pinaattikeittoa ja kananmunaa, jotenka, eiku tuumasta toimeen. // Kävin tiistai aamusta parilla ryhmäliikuntatunnilla ja yksi niistä oli spinning. 
// Voiko näitä ilmoja kehua tarpeeksi? Ihania, ihania ihania! Kesä on täällä ihan just! Jopa vähän yllätyin sen tulemisesta. Jotenkin oon monen kuukauden läpi vaan puuskuttanu menemään, tajuumatta yhtää sen enempää koko kuukaudesta. Miettikää että 1,5kk päästä on jo juhannus!! 
// Murukin nauttii näistä ilmoista! // Vapun jälkeisen aamun tunnelmia. Voisin kyllä palata tähän hetkeen vaikka heti! 


Nyt mä palaan paon parii ja yritän pysyä mukana :-D Nauttikaa te munkin puolesta noista ihanista ilmoista! Kesäistä viikkoa tyypit! 

2 kommenttia:

  1. Mulla ainaki aina toimii se et muistaa vaan juoda tarpeeks :D Ja kuhan syö hyvää puhasta ruokaa ni ei terveellä keholla kestä kauaa parantaa itse itsensä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän sitä joo luulis. Mulla näissä kuumeiluissa on aina ollu pikemmin sääntö ku poikkeus että ne kestää sen viikon verran :-D Ärsyttää tosi paljon, kun on niin kivat ilmat just nyt.. :/

      Poista

Lukijat