tiistai 31. toukokuuta 2016

LAPAKISTO.

Jos multa kysyttäis oonko enempi maalais vai kaupunki tyttöjä, niin en tosiaan osais vastata. Mä rakastan olla luonnossa, maalla ja mökeillä, mutta samalla tavalla rakastan olla kaupungissa. Me ollaan pienestä pitäen tykätty olla metsässä, ja meitä ollaa sinne vietykkin. Ollaan kiiveilty puissa ja kivillä, käyty retkillä ja aina kevään tullen tarkkailtiin milloin mikäkin heräs taas eloon. Mua ei haittaa vaikka kädet ja vaatteet vähän likaantuisi tai ötökät. (ellei hämppejä lasketa.. :-D) Mutta vastaavasti mä taas rakastan kaupungissa suihkua ja oikeeta vessaa! ihnoon pesuvativesi - läträyksiä & ulkohuussia. Luonto on taas paikka jossa mun on helppo hengittää, nautin sielä olemisesta, ja stressi tippuu potenssiin 0.

Täällä Lahdessa päin on shut lähellä tälläinen ihana mesta kuin lapakisto. Se on täynnä erilaisia lenkkipolkkuja metsän keskellä. Tykkään tästä paikasta tosi paljon, ja tänä kesänä sielä tulee varmaan käytyä paljonkin! Käytiin tänään lapakistossa äitin kanssa kun pääsinkin koulusta vähän aikasemmin ja muutaman tunnin pänttäämisen jälkeen tuntu siltä että oli pakko päästä hetkeksi pois koko luku urakasta!

Tiedän että täällä blogissa on taas ollut hetken hiljasempaa mun kuulumisien ja tekemisen suhteen, mutta tosiaan tältä lukemiselta en ole kerennyt edes kotia siivota, taikka tulla tänne päivittelemään. Mutta kaikki on hyvin, ellei jäätävää stressiä ja viikon migreeni päänsärkyä lasketa mukaan! Ihanaa aurinkoista (hertsuma, huomennahan on jo kesäkuu, siis virallisesti kesä???) viikon alkua!


ps. siis kattokaa mikä mesta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat