tiistai 7. kesäkuuta 2016

10 SYYTÄ OLLA ONNELLINEN JUURI NYT!

Oon teille ennenkin puhunut mun ajatusmaailmasta onnellisuuteen liittyen, pääsette lukemaan sen tästä. Kuitenkin nyt haluisin kertoa teille mun 10 syytä olla onnellinen juuri nyt! Kuvista jostain syystä tuli huonolaatusempiaja ei se ilmekkää aina niin justiinsa ollut mutta menköön, sillä tuota kuvaajaa itselleni on aina vähän hankala saada.

Jotenka alotetaan:

1. Eilen oli viimeinen koe - Ihanaa nyt se on ohi hetkeksi, ja kalenteri onkin tuupattu täyteen kavereita täksi viikoksi.

2. Kesäloman häämötys - Mullakkin se kesäloma kohta alkaa, nimittäin enään n.3viikkoa.

3. Kavereista/ystävistä, perheestä & poikaystävästä - Mä olen onnellinen niistä jokainen päivä <3

4. KESÄ - Kauan odotettu kesä on täällä vihdoin!! Vaikka täksi viikoksi onkin aikalailla luvattu vain sadetta..

5. Uusista vaatteista - Vaikka mukaan tarttui vain muutama välttämätön toppi ja pitkähihanen niin silti nämä sai mut jotenki onnellisiksi.

6. Terveys - Jokaikinen päivä. Kiitos kiitos kiitos.

7. Koulutus - En varmaan koskaa lakkaa olemasta onnellinen että vihdoin pääsin opiskelemaan unelma alaani. Vaikka tää hohu tutkinto on ollut todella stressaava ja stressattavaa tulee vielä lisää, niin en vaihtaisi tätä mistään hinnasta mihinkään muuhun!

8. Äiti - Oon huomenna näkemässä äitiä ja käydään shoppailemassa mun kummitädille synttärilahjaa. Tosi arkipäivänen asia, mut nyt on vaan sellainen olo että on jotenkin ekstra ihanaa nähä äitiä :-D Myös huomenna nään ystävääni, jonka kanssa nähdään vähän harvemmin kun hän ei täälläpäin asustele. 

9. Tulevaisuuden suunnitelmat - Eipä tarvi mennä montaa päivää pidemmälle tulevaisuuteen kun on kivoja juttuja tiedossa, mutta myös sielä n. vuoden päässäkin odottaa ihana uusi alku elämään jota en malttaisi odottaa enään!

10. Arki - Ja ihan vain tämä arki. Tämä ihana arki, jossa kaikki on hyvin ja mä nään mun ystäviä niin että pitää juosta ystävältä toiselle ja samalla käydä koulua ja salillekkin ehtiä - niin on juuri nyt niin ihanaa. Unohtamatta sitä poikaystävää sielä intissä <3 


Mitkä asiat saa teidät juuri nyt onnellisiksi? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat