lauantai 18. kesäkuuta 2016

Kulunutta viikkoa & onnen kyyneleitä.

// Tältä mun viime viikonloppu näytti! Käytiin markkinoilla, ja ostettiin 3 tollasta fudge karkkia, ja ne makso 4,16e!!! KOLME. huh, ja oli muuten tosi pahojakin :-D // Mies vietti yötään mun luona lauantai ja sunnuntai välisen yön. Tein tuttuun tapaan vähän jotain spessumpaa aamupalaa meille. Ja tuo sammakonkudun näköinen juttu tuossa lasissa on vaniljaista Chia-siemen vanukasta mustikoilla, siitä on tulossa reseptiä lähiaikoina, eli olkaa kuulolla jos kiinnostaa! :-) // Lauantaina oli miehen peli, ja sielä kentän laidalla itse treenailin oman kehonpainolla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla ;) 
 // Teemun kanssa treffailtiin yksi päivä, kierrettiin vähän orimattilaa ja etsittiin kivoja kuvaus paikkoja. // Samana päivänä lähdin illemmalla hoitamaan yhtä tyttöä. // Nyt se on katsottavissa!! hyvästi siis elämä :-D 
 // Masa tuli opettaa mulle matikkaa yksi ilta. Saan mä vaan olla niin onnellinen ja kiitollinen kaikille näille mun läheisille jotka on auttanut mua tän matikan kanssa! // MÄ PÄÄSIN LÄÄKELASKUT LÄPI!!!!!!! Musta tulee lähihoitaja!!!! Kokeen jälkeen itkin vain käytävässä onnesta. Tää oli koko opintojen vaikein juttu mulle ja se ratkasivin että valmistunko lähihoitajaksi vai hoiva-avustajaksi. // Samana päivänä isi vei mut jädelle ja limulle sen kunniaksi että pääsin lääkelaskut läpi! <3 // Yhen päivän asua, kun vielä paistoi aurinko ja oli lämmintä.. 

// Meidän yhdellä tädillä on tapana ostella suvulle sukkia lahjaksi. Tavote on että sukat olisi niin hirveitä ettei niitä kehtaa käyttää. Kotona mua odotti tälläinen paketti - ihan muuten vaan. Piristi kyllä päivää! // Koulutehtäviä.. Oon yrittäny saada niitä vähän alta pois, ettei jäisi kesälomalle. // Lähdin eilen viettämään äidille sade päivää <3

Tälläistä tänne! Mies on nyt toista kertaa kiinni viikonlopun, ja huomaa kyllä että on vähän tylsää, tai ehkä se johtuu noista kamalista säistäki kun ei voi tehdä melkeen mitään. plhää. Nyt lähden suihkun kautta valmistautumaan kummitädin synttäreille. Äiti vähän vitsailikin että pitääkö sinne kanootilla lähteä kun keskusta tulvii tuosta sateesta.. :-D

Kuullaan taas! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat