perjantai 24. kesäkuuta 2016

Linnanmäkeä, leffatreffit, synttärit - ja ihan vain arkea.

// Pidettii yks ilta Teemun kanssa leffa ilta. Katottiin Tähtiin kirjoitettu virhe, kun toi yks ei oo ikinä sitä nähnyt! Itse oon kattonut tän jo usempia kertoja, mutta silti joka kerta itken kuin pieni lapsi. Ihana kamala leffa! Joka kerta muistuttaa siitä ettei asiat ole itsestään selvyyksiä, ja miten jokainen päivä voi olla se viimeinen. // Koulu oli panostanut keskiviikkona safkoihin.. :-D // Oon myös lenkkeillyt tämän pienen karvapallon kanssa. // Saatiin koulussa tehtävä lähteä kiertää lahtea. Saatiin valita yks vapaa valintainen kohde, ja mehä lähettii lapakistoon! Rakastan tota mestaa! 
 // Viime viikonloppuna vietettiin mun ihanan kummitädin synttäreitä. Paljon ruokaa ja rakkautta <3 
 // Maanantain lähdettiin Teemun kanssa lintsille - ja tietty merimaailmaan. Se on niinku yks lintsin parhain juttu! :-D Taas tuli todettua että oon jo vähän liian vanha tälläiseen huvitteluun.. :-D 
 // Kauppa reissua ja ruuan tekoa. // Miehen mummo oli niin ihana että sponssas meidät eilen leffaan! Käytii kattomassa The Wave ja voin sanoa että ihan kamala leffa eikä tässäkän leffassa kyyneleiltä vältytty. // Finnkino oli asettanut tälläisen telineen melkeen oven eteen varustettuna lapulla - Hyvää juhannusta! Ota tästä vielä popparit matkaan. Kesäterveisin: Kuvapalatsin väki. 
Ihan ele <3 

// Ihan vaan pari selfietä.. :-D Ja noi levis farkkushortsit on ihan mun lempparit!! 

Puhelimeen on kerennyt kertyä hirveesti kuvia kuluneelta viikolta. On ollut niin paljon kaikkea kivaa menoa. Mulla alko torstaina kesäloma, ja ensi viikko onkin puukattu salin lisäksi kavereita lähes joka päivälle. Tänään on Juhannus, ja ihan hullua ajatella että puolet kesästä on nyt mennyt. Enhän mä ole kerennyt tehdä melkeen mitään! Tää ilta on vielä aika auki, joko lähdetään miehen kanssa yhteisen kaveri bileisii, tai sitten mies lähtee kaverinsa mökille ja mä jään illaks yksin.. Eli tekee varmaan kasan koulutehtäviä.. :-D Nyt kuiteskin pitää ryhtyä taas niihin ikäviin tehtäviin - eli siivoamiseen. Pakkaan kamat ja lähden polkemaan miehen luokse jossa vähän grillaillaan. 

Mitä suunnitelmia teillä on? 

Ihanaa juhannusta, olkaa turvassa ja varovaisia <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat