sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Mun juhannukseen kuuluu...


Grillailua & grilliruuan syöntiä.  Myöhään illalla hesestä haettu ihana pirtelö, minne mies ajoi darrasena vain mun pirtelön takia :-D ihana!  Muutenkin tuli syötyä aika kohtalaisen hyvin.  Auringon ottoa.  Illanistujaisia. Joista toinen olin vähän sekalaisemmassa porukassa ja eksyttiin keskellä yötä maauimalaan.  Toisessa porukassa oli muutama pariskunta meidän lisäksi, pelattiin aliasta & jopa mä join muutaman.  Oon viettänyt miehen kanssa aikaa kun hän pääsi kahden viikon kiini olon jälkeen kotiin!  Lauantai aamupäivästä kävin vetäsemässä juhannus treenin. Kävin perjantai aamupäivästä hoitamassa yhtä tyttöä.   & Iloa, naurua, onnellisuutta, rakkautta ja kaikkea ihanaa mitä elämä just nyt on! 

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Kivat bikinit, mistä ne on ostettu? :) Aaws, söpö kisu!

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) biksut on cubuksesta ostettu muutama vuos sitte. Ja jep, mun kisu on! <3

      Poista

Lukijat