lauantai 11. kesäkuuta 2016

''Onni ei ole tasainen tie vaan erikoinen kyky edetä miellyttävällä tavalla erämaassa.''

Kokeet saatu pakettii ja päästy läpi. Tää viikko oonki nähnyt paljon kavereita ja huokassut joka päivä helpotuksesta että luku urakka on oikeesti nyt hetkeks ohi! Ihan kauheesti ei oo puhelimeen tallentunut kuvia, mutta nämä muutamat kuvat kiteyttää aika hyvin sen mitä oon tällä viikolla puuhastellut. 
// Viime viikon lauantai aamuna me otettiin matka kohti Turkua. Lähdettiin juhlistamaan mun serkkua! Suoraan sanottuna mun harmittaa aika usein että rakkaat on näin kaukana. Perus suku ''kokoontumissa'' heitä ei näy välimatkan takia, ja nähdään n. kerran vuodessa jonku isompien juhlien tiimoilta. Eikä oikeen aina oo ihan perillä siitä mitä 300km päässä tapahtuu.
// Oon nähny kavereita tosi paljon tän viikon aikana. Enkä tiedä mitään sen parempaa elämässä kun ystävät. <3 Menetin tässä yks päivä mulle rakkaan ihmisen, ja jotenki näitten läheisten läsnäolo täs elämäs on korostunut taas himpun verran tärkeemmäksi. 
// Kävin eilen aamusta kahdella ryhmiäliikunta tunnilla. Sali on menny vähän päin mettää ja oon halunnut ihanien ilmojen tullen mennä luontoon treenaa/lenkille ja hei niin mä oon tehnyt - ja se on ihan okei! // Luin yks ilta kauheesti näistä Chia- siemen puuroista ja vanukoista ja mä halusin kokeilla jotenka eilen kipitin kauppaa ja ostin pussillisen näitä! Näistä voi tulla blogii enempi juttua, ja vaikka muuta resepti kun kerkeen kokeilla kunnolla! :-) // no pari selfietä tietty! 

Nyt alan vähän ikävämpien velvollisuuksien pariin mitä oon pitkittänyt koko viikon, nimittäin - siivoomisen pariin !

Ihanaa lauantaita tyypit!
XOXO Jane 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat