torstai 21. heinäkuuta 2016

PÄIVÄ TALLINNASSA.

Isi kysyi multa sunnuntaina että onko mulla passi vielä voimassa, että olisinko innokas lähtemään heidän kanssa Tallinaan, hän maksaisi reissun ja ruuat. Hihkasin siihen innoissani että joo! Sunnuntai iltana isiltä tuli viesti : Keskiviikkona lähetää 5 helsinkiin satamaan josta laiva starttailee 8 maissa. Tää ei sitten loppupelissä ollutkaan kovin fiksu idea sillä tiistaina oltiin sielä repovedellä ja heti seuraavana aamuna 4 ylös. Mä oon tosi herkkä ja jos en saa nukuttua tarpeeks mulla puhkee migreeni. No juuri mun tuurilla se migreeni sieltä puhkeskin ja lääkkeet ei auttanut. Onneksi pahin tuli vasta laivassa kotimatkalla josta oksennettiinkin puolet laivan vessassa...

Kun saavuttiin Tallinnan satamaan, lähdettiin suoraan kohti vanhaa Tallinnaa. Sielä oli niin nättejä kujia ja hienoja taloja että oisin voinnut vaikka muuttaa sinne. Sielä oli söpöjä pieniä parvekkeita taloissa! Vanhassa Tallinnassa kierreltyämme, lähdimme ravintolaa. Käytii syömässä amarillossa koska se oli lähin ja me lapset ei jaksettu kävellä enään metriäkään, edellisen päivän vaellus tuntu vielä vähän jaloissa.. :-D Amarillossa saatiin odotella yli tunti ruokaa, eli saatiin juosta muutamissa kaupoissa että kerettäisiin laivaan.

Siitä huolimatta että mulla meni tää reissu vähän mönkään niin oli ihan mukavaa. Kivaa että isi vielä joskus maksaakin meille lapsilleen tälläisiä pieniä juttuja vaikka täys ikäisiä ollaankin! Jos vasta laivalle seuraavan kerran muutaman vuoden päästä :-D Mun piti mennä tänään salille ja spinningii, mutta mä painun vielä pehkuihin koska migreeni jatkuu vielä tänään.. Jos huomenna olisi jo elävien kirjoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat