sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

PERINNEPÄIVÄT, MUSTIKASSA, JA YÖKYLÄILYÄ.


 // Salia, salia ja salia. Maanantaina meni 100kg jalkaprässissä rikki! // Oltiin viime viikolla miehen porukoitten kanssa mustikassa.
 // Oon ihan rakastunut tähän sitruuna veteen. Ah! // Oon tehnyt tätä pitkin viikkoa iltapalaksi : banaani, rahkaa, metästä kerättyjä mustikoita ja maitoa. Ihan sairaan hyvää. // Nam! // Ja lisää namia!:-D
 // Tällässiä ilmoja ei oo pahemmin taas näkynyt. Inhottaa nää suomen kesät.. // Viime viikon torstaina kävin pitkästä aikaa Sannan luona viettämässä iltaa. // Viime viikon sunnuntaina meillä oli perinnepäivät. Perinnepäivät on aikoinaan keksinyt mummi, se on yksi päivä kesästä kun koko suku kokoontuu mummin mökille. Nyt kun mummia ei enään oo siirtyi tämä perinne vaarin mökille vietettäväksi. Sisko ja sen poikaystäväkin tuli käymään helsingistä asti! // Suvun pienin. <3
// Äitin luona tuli vietettyä yksi yö viime viikolla.

Huomenna starttaa viimeinen loma viikko ja tässä oon jo vähän yrittänyt lukea luita latinaksi, sillä niistä on koe heti ensimmäisenä koulupäivänä. Tänään mä olen ollut tasan kaksi viikkoa tupakoimatta ja herkkulakossa. Katsotaan miten käy. :-)

Ihanaa alkavaa viikkoa tyypit! XOXO

ps. mua voi seurailla instagramissa ja snapchatissa nimellä janettenikki, ja blogin omilta facebook sivuilta Janette Nikki Blogi ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat