tiistai 9. elokuuta 2016

EN IKINÄ LAITTAISI TUOTA PÄÄLLENI - PAITA.

Tiiättekö niitä - en ikinä laittaisi tuota päälleni vaatteet? Yleisin syy siihen on se että sehän on aivan järkyttävä, mutta muutaman kuukauden päästä löydätte itsenne sovituskopin kautta kasalla ostamassa kyseistä tuotetta? Mulle kävi muutama viikko näin Elloksen nettisivuja selaillessani, mutta kyseinen paita ei ollut tällä ''tuota en ikinä laittaisi päälleni'' listalla rumuutensa takia, vaan jonkun ihan muun..
Selailin siis muutama viikko takaperin Elloksen nettisivuja katsoessani vain että onko tullut mitään syksy tuotteita ja jos on niin millaista se syksyn muoti tänä vuonna on. (lue: etin siis itselleni neuletta jonka saisi hyvällä omalla tunnolla klikata ostoskoriin - sillä syksyhän on kohta täällä ja joka olisi niin ihana..)

Kyseisiä paitoja en oo koskaan voinnut käyttää, siis paitoja joissa on edes pientä kaulusta. Jotenkin se kaulus saa mut tuntemaan etten mä saa henkeä ja oon koko ajan repimässä sitä pois. Joka syksy olen ihaillut kaupoissa lämpösiä neuleita isoilla kauluksilla, ja harmitellut etten sellaista voi ostaa. En ole edes uskaltanut kokeilla koska ajatuskin kyseisen paidan pitämisestä ahdisti kaulalla.

Kuitenkin tää paita näytti niin kivalta, että mun oli pakko klikata se kotiin. & onneksi klikkasinkin, sillä viihdyn tässä yllättävän hyvin. Kaulus on juuri sopivan löysä eikä pääse suoraan kurkun iholle. Ehkä tänä syksynä munkin vaatekaapista voi löytää ihanan pehmeän neuleen isolla kauluksella! ;-)

Niinkuin oon aikasemminkin puhunut että oon neuleitten suur kuluttaja ja käyttäisin niitä varmaan kesälläki jos vaan voisi. Mä tykkään siitä miten ihanalta ne tuntuu päällä, on rentoja, ei tuo muotoja liikaa esille ja sopii lähes kaiken kanssa. Kaupat myy jo kesä vaatteita alennuksilla pois jotta syksy vaatteille sais tilaa, nämä syksyn tulevat neuleet tekee syksystä himpun verran kivempaa!

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat