keskiviikko 31. elokuuta 2016

Kavereita, harkan alottamista & onnellisuutta.

// Koululla käytiin viime viikon vikoilla päivillä ensiapu kurssi ja sieltä tuli iha yllättäviäki jutskia opittua. // Sain mamilta vähän myöhässä syndelahjaksi ihanan muumikulhon ja tietty suklaata - mutta suklaa oli keretty jo vetää parempii nassuihin kuvanotto hetkellä, hups. // Kun kaikki kokeet oli saatu pakettii nii oli aikaa treffailla kamujakin. Johannaa näin viimeviikolla ja käytii syömässä Lahden parhaassa salaatti paikassa, eli Kauppahallissa. Suosittelen ! // Vähä uuniperunaa ja lohta ennen salia.
 // Oon katellu kyseistä flliissiä jo pidemmän aikaa mutta en ole koskaan raaskinut ostaa sitä. Mä palelen aina, kaikkialla vuoden aikaa tai säätä katsomatta, jotenka tää on todella hyödyllinen, mutta silti se on aina vaan jäännyt jostain syystä sinne hyllylle. Yksi päivä tää oli 10e alennuksessa ja enään sitä ei vaan voinnut jättää sinne, ja olihan se syksy jo tulossakin ;-) // Pari selfietä tietty.
 // Sain nää sukat viime syksynä kun olin päiväkoti harkassa mun ohjaajalta ja nää on ihan lemppari koti olo sukat, varsinki näin viileitten ilmojen tullessa. // Viime viikolla pidettii Masan kaa lettukestit ja juoruttii kuulumiset ajan tasalle. <3 Hitsi että nykyään kahdenkin ihmisen on vaikea saada aikataulut sopimaan. // Eilen illalla tais olla yksi näistä harvoista tän näkösistä illoista mitä enään tulee olemaan. // Viime viikon lauantaina käytii Miehen kanssa mukkulanrannassa katsomassa jotaki surffareita. Sielä tuuli ihan kamalasti ja oli tosi isot aallot. Nautin tosta hetkestä tosi paljon. Istuin tolla laiturilla ja katoin vaan noita aaltoja auringon paistaessa muhun ja olin vaan niin onnellinen tossa hetkessä.
// Tää mimmi on alottanut maanantaina hohun tutkinnon työssäoppimisen ja oon päässy tosi ihanaan paikkaan. Kaikki työntekijät on tosi mukavia mulle, eikä alenna mua koska oon opiskelija tai koita käyttää mun ilmasta työvoimaa hyväkseen. En ois voinnu täydellisempää paikkaa saada. Oon niin onnellinen tästä harkka paikasta! Huhhu.

Huomenna on jo ensimmäinen SYYSKUUTA - eli voiko huomenna sanoa että on virallisesti syksy? Ihan kamalaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat