sunnuntai 21. elokuuta 2016

KOKEITA, FLAMINGO SPA & RAKKAUS HETKIÄ.

// Mies osti mulle viikko sitten ruusuja ja ne on niin ihania! <3 // Mulle on iskeny kamala sisustus vimma. Oon kierrelly erilaisia kauppoja etsien muutamaa tiettyä juttua mutta en vaa oo löytänyt. Ikeassa olis, täytyy katsoa jos tehdää pieni reissu sinne meidän kolmikon kanssa ;) Tän ihanuuden löysin puuilosta yksi päivä ja makso vaan 3e !
 // Rakkaus hetkiä <3
 // Pari selfietäkin.
 // Lukemiseen tarvi vähä motii... Torstaina oli vika koe ja nyt mulla on kaikki tehtynä ja hyväksytysti läpi - oon niin helpottunut!
 // Eilen mies vei mut synttärilahjaksi syömään ja Flamingo Spa kylpylään. Kylpylä oli i.h.a.n.a ja sinne todellakin mennään uudestaan! Vaikka kylpylässä oli vain kaksi allasta viihdyttiin todella hyvin & mies kysyikin lähdettyämme että koskas mennään uudestaa? :-D Toinen allas oli tämä kuvassa näkyvä, joka oli 37asteista ja toinen oli mineraali allas, suolapitoinen, vähän viileämpi ja veden alle kuului ihanan rentouttava musiikki. Kelluin ympäri allasta kuunnellen sitä musiikkia :-D Henkilökunta oli todella ystävällistä ja sielä oli 6 eri saunaa ja samalla rannekkeella päästiin vesipuistonkin puolelle. Suosittelen tätä koko sydämestäni!!
 (allas kuva on flamingon sivuilta.)
 // Käytiin viimeviikonloppuna mamilla kylässä, ja mies sai koko eläintarhan viereensä. Vain pari kissaa puuttui :-D // Oli Anttila vähän tyhjä.. :-D
// Vaikka tää HOHUN tutkinto tekee mulle harmaita hiuksia, aiheuttaa migreeniä, saa stressi tason potenssii 1000 niin en tekisi kyllä mitään muutakan ja vitsit mä rakastan tätä ja olen joka päivä niin kiitollinen siitä että oon vihdoin ja viimein tällä alalla <3 // Jokainen tarvitsisi samanlaisen ystävän, kuin hän on minulle <3

Tässä on muutama viikko mennyt aikalailla nenä kiinni koe alueissa ja kaikki sosiaalinen elämä on jäännyt ihan taka alalle, mutta ensiviikolle on jo vähän sovittuna treffejä kavereitten kanssa ja kohta lähdenkin treenaamaan kaverin kanssa salille. Ihanaa että tää koe rumba on nyt ohi - voi jopa hengittää :-D Ensi viikon maanantaina alkaa työssäoppiminen ja n. kolmen kk päästä vaiken tutkinnon osa on taputeltu kasaa. Sen jälkeen olisikin vain enään valinnainen ja osaamisala ja tää tyttö olis valmis lähihoitaja!

Ihanaa viikon alkua tyypit, voikaa hyvin! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat