perjantai 12. elokuuta 2016

SANNIN KEIKKA, SADETAKKI LÖYTÖ JA IHANIA MUUMI LAHJOJA.

Taas on puhelimeen kertynyt yks jos toinenkin kuva puhelimeen. Mulla on tässä hetki aikaa ennenkuin lähen hakemaan miestä lomille kahden viikon kiinni olon jälkeen. Ja mikä sen parempi tapa kuluttaa se aika kun pienellä kuulumis postauksella.

Jokainen teistä on varmaan huomannut että tuuli on viileempää, illat kylmempiä ja pimeempiä, ja lehtiäkin on jo tipahdellut maahan. Mä en tykkää yhtään. Yleensä juuri syksyn edetessä vähän pidemmälle kun tulee kunnolla pimeää ja vaan sataa ja on kylmä - mun masennusoireet on tuplaantunut ja voin kevääseen asti paljon huonommin. Nyt vain pelottaa että laukeeko mulle syksyn tullen uudestaan masennus vai oonko vieläkin niin onnekas että saan olla terve? Onneksi mulla on vielä mun hoitajan yhteystiedot ja mulla on vuos aikaa ottaa häneen yhteyttä ja saan suoraa hänelle ajan. Toivon vaan ettei tätä kaikkea rumbaa tarvitse taas alottaa..

Kuitenkin, niihin kuulumisiin nytten!
// Meillä on taas aivan älytön määrä kokeita, aika käy vähiin uusintojen ohella ja kouluakin on enään parisen viikkoa ennenkuin lähetään työssäoppimaan. IIK! Pieni (lue: hermoromahduksen partaalla.) stressi täällä suunnassa siis. // Päästiin yks päivä koulussa harjoittelemaan asioita ihan konkreettisesti. Opin ite enemmän niin että pääsen kokeilemaan itse asioita. Oli tukisidosten sidontaa, pukemista sairaala vaatteisiin jos esim jalka on kipsissä tms, ja lääkkeitten jakoa. 
// Mulla oli synttärit tällä viikolla ja nyt oon virallisesti vanhus ja täysikäinen jokaisessa osavaltiossa, maassa, kaupungissa tms :-D Sisko tuli helsingistä asti tänne mun luo synttäripäivänä ja sain häneltä ja isiltä nuo ihanat muumilakanat, isin vaimolta pari muumi tyynyliinaa. Itseasiassa näitten lakanoitten alta parhaillaan teille rustaan tätä postausta! // Mummolta sain lahjaksi ihanan pikkumyy kannun. Pieni muumi fani täällä, eikä se ole tainnut suvulta jäädä huomaamatta :-D // Isi osti mulle toisenkin lahjan ja vei mut kauppaan. Osti taas kolme kassillista ruokaa ja hygienia kamoja mulle.
// Viimeviikon sunnuntaina suuntana oli Heinola sillä tän mielettömän mimmin ilmais keikka oli Heinolan kesäteatterilla. oli upeeta!! // Lauantai ja sunnuntai väliseksi yöksi sain siskon helsingistä asti yöksi.
// Oon alkanut punaamaa huuliani yhä useampana päivänä. Tykkään jee. // Oon muutaman vuoden halunnut keltaista sadetakkia mutta aina vaan oon löytänyt sellaisia 60e maksavia ja en oo ihan niin kalliita raaskinut kotiuttaa. Joku mulle osas vinkata että prismastasaa 30e ja sinnehän lähdettiin melkeen heti tsekkaa tilanne. Enää oli M-XL kokoja, ja jouduin siiis ottamaan yhden koon liian ison mutta ei se menoa haittaa. Nyt saa sataa ihan luvan kanssa! Oon ihan love tähän! // On tää koulu rankkaa... :-D hoitsujen luokkatiloissa on tietty sairaalasänkyjä! // Käytiin eilen illalla Elpsun kanssa lenkillä ja koti matkalla taivas oli nätti.
// Lähiviikkojen bravuuri on ollut parika - tomaatti - juusto munakas. Nopea valmistaa ja niiiiin hyvää! // Tää vesimelooni onkin sitten ollut lähiaikoina ykkös välipala taikka iltapala. // Salia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat